麥明詩

【人紅必反】網民力數麥明詩10宗罪 巴打:MMC真係撈唔掂娛樂圈

最新娛聞

廣告

「十優港姐」麥明詩雖然初初當選時已經人氣高企,但人紅自然是非多,事隔數年後,有唔少網民都話佢其實唔適合撈娛樂圈,仲力數麥明詩10宗罪呀!真係咁嚴重?

撰文:占士│圖片來源:IG連登

巴打:佢真係撈唔掂娛樂圈

網民力數麥明詩10宗罪

2015年港姐競選以大熱姿態勇奪冠軍嘅「十優港姐」麥明詩,入行短短三年已經非常入屋,拍劇之餘仲主持《後生仔傾吓偈》,愈來愈紅!不過佢都係逃唔過網民「人紅必反」嘅定理,日前就有巴打認為麥明詩根本唔配做港姐冠軍,唔值得咁紅,仲狂數MMC 10宗罪添呀!

1. 樣貌唔標緻

美與醜嘅定義從來都係因人而異,雖然有份揀麥明詩當選肯定覺得佢有返咁上下靚,但班網民似乎就唔係咁睇啦!

2. 身材欠奉

香港小姐競選多年嚟都以「美貌與智慧並重」作為競選口號,不過網民認為仲有一樣先可以實至名歸咁成為港姐冠軍,班巴打仲覺得麥明詩欠缺呢個條件,就係身材呀!

3. 唔夠醒目

麥明詩最出名嘅肯定係佢個朵「十優港姐」,呢個簡直係智慧嘅代名詞,但巴打們似乎覺得麥明詩同佢個朵完全相反,即係點呀?

4. 零觀眾緣

學黎明話齋:「鍾意就鍾意!」依家啲網民就係唔鍾意麥明詩,數完佢冇樣冇身材,就開始話佢冇觀眾緣啦。

5. 唔識Rap

唔識Rap又係罪?所以話有時聽公司話都未必係好事,雖然有巴打話節目擺到明係安排俾MMC、FYY、陸浩明齊齊rap兼跳「潮爆」嘅抖肩舞,但仍然阻擋唔到負評呀。

6. 學FYY

做人最緊要做自己,做港姐都係,自麥明詩同馮盈盈、陸浩明齊齊主持《後生仔傾吓偈》後,有巴打認為MMC就學足FYY走癲喪路線,唔鍾意佢唔做自己呀!

7. 講嘢太直接

有人鍾意人講嘢直接,亦有人覺得講嘢太直接係壞事,好似巴打們就覺得麥明詩太直腸直肚,易得罪人喎。

其實班巴打都唔係一面倒咁數麥明詩嘅,好似有網民就覺得MMC唔錯,為佢平反。

麥明詩於《是咁的,法官閣下》造型獲網民力讚

所以話美嘅定義都係講唔埋嘅,有人覺得麥明詩樣衰,但亦有人覺得佢好靚,尤其是喺《是咁的,法官閣下》個造型呀!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!