Tyson Yoshi

Tyson Yoshi 女友被指是「靚版馬蹄露」 直播爆粗護花:好樣衰?我鍾意呀

最新娛聞

廣告

獨立歌手Tyson Yoshi的女友Christy近日被網民攻擊,被指外表一般兼夾以「靚版馬蹄露」去形容。雖然Christy極高EQ回應似是不太在意,但出名敢言的Tyson Yoshi就嬲爆護花,在直播連環爆粗反擊指控!

Tyson Yoshi
(圖片來源:IG@tysonyoshi)

Tyson Yoshi女友Christy高EQ回覆「靚版馬蹄露」

Tyson Yoshi女友Christy在IG薄有名氣,除了經常分享日常生活,閒時亦會接廣告做KOL,粉絲數已超過5.4萬。不過近日就有網民在連登討論區出Post指Christy外表麻麻,更形容她是「靚版馬蹄露」,引發到有人在Christy的IG留言表示認同!然而,Christy對此指控並不太過在意,更高EQ地親自回覆一句「多謝」,表現大方。

Tyson Yoshi
(圖片來源:[email protected]
Tyson Yoshi
(圖片來源:[email protected]
Tyson Yoshi
(圖片來源:連登討論區截圖)
Tyson Yoshi
(圖片來源:馬蹄露Facebook)

Tyson Yoshi發火護花

近日Tyson Yoshi有新歌推出,被網民質疑MV點撃率造假都未發火,但面對女友Christy慘被攻擊,Tyson Yoshi近日就在直播中連環爆粗:「好樣衰?咁點呀,我鍾意呀!出名就要被人『鬧』?人紅是非多另一面係好,我都明,但呢件事上,我係作為站在男朋友的立場!你試吓行行吓街、拖拖吓手,突然有個幪面人話你好樣衰、之後有一大班唔知響邊條巷走出來嘅人,叫你企響度,辯論你個樣好唔好睇……睬你都傻啦,現實生活可以直接走!佢哋論點係討論區可以討論好多嘢,但保護身邊人都做唔到,點做男人!我只係好奇,如果心態唔夠強、企得唔夠硬,走咗點算,有冇人諗過?唔係匿喺網絡背後就唔使負責任,韓國已經發生過好多事例,好彩係嗰個人心態好、冇出大問題。呢個已經唔係我女朋友一個人嘅事,大家設身處地諗吓!」

Tyson Yoshi Tyson Yoshi發火護花。
Tyson Yoshi發火護花。(圖片來源:IG@Tyson Yoshi)
Tyson Yoshi Tyson Yoshi及後再貼出一首兩年前的歌曲作品,以歌詞Man爆「有禍等我背」:「在你的世界下了一場大雨,再模糊的視線也必須撐下去」!
Tyson Yoshi及後再貼出一首兩年前的歌曲作品,以歌詞Man爆「有禍等我背」:「在你的世界下了一場大雨,再模糊的視線也必須撐下去」!(圖片來源:IG@Tyson Yoshi)

睇埋Christy相片:

Tyson Yoshi《今日R.I.P》受訪有問必答

Tyson Yoshi日前接受加蔥(林茂發)的《今日R.I.P》訪問,繼續表現真我,除了有問必答唔扭擰,仲十句有九句都爆粗,真性真盡現。

Tyson Yoshi上《今日R.I.P》做嘉賓,與加蔥的對話非常有火花。
Tyson Yoshi上《今日R.I.P》做嘉賓,與加蔥的對話非常有火花。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)
Tyson Yoshi對三上悠亞非常迷戀。
Tyson Yoshi對三上悠亞非常迷戀。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)
Tyson Yoshi 仲有橋本有菜。
仲有橋本有菜。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)

Tyson Yoshi 女友人畀靈感作歌

當加蔥講起Tyson Yoshi情有獨鍾的女神三上悠亞,Tyson Yoshi自爆:「其實我有一首歌好啱搵三上悠亞拍MV,已經聯絡緊!」Tyson Yoshi一臉認真,唔係講笑,仲透露首歌靈感源於他的台灣網拍女友人,因為女方有一個跟蹤狂跟了她4年,感到非常困擾,之後Tyson Yoshi就從變態男的角度出發,寫了這首歌。

Tyson Yoshi向加蔥透露搵三上悠亞拍新歌MV。
Tyson Yoshi向加蔥透露搵三上悠亞拍新歌MV。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)
Tyson Yoshi 仲建議與加蔥一齊做MV內的跟蹤狂。
仲建議與加蔥一齊做MV內的跟蹤狂。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)
Tyson Yoshi 二人仲握手達成合作。
二人仲握手達成合作。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)

Tyson Yoshi一講三上悠亞生猛晒

加蔥聽完女主角有機會是三上悠亞,即興奮自薦做變態佬角色,Tyson Yoshi笑稱要露鳥,加蔥都搶住做,笑指一定唔可以打格。本來話同加蔥一齊做跟蹤狂的Tyson Yoshi更突然反口:「咩呀?我係正常人,我係三上悠亞男朋友,你係變態,我保護佢嘛!」

Tyson Yoshi話加蔥的角色要露鳥。
Tyson Yoshi話加蔥的角色要露鳥。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)
點知Tyson Yoshi突然反口。
點知Tyson Yoshi突然反口。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)

Tyson Yoshi分享如何一秒激嬲女友

講到平時的生活,Tyson Yoshi話喜歡聽住歌做家務,仲自爆曾經因為晾衫的問題當場爆粗鬧女友,其後女友Christy在討論區留言叫Tyson Yoshi以後自己晾番衫。至於被問到有沒有後悔自爆有關SP(sex partner)的往事,Tyson Yoshi直言:「我都係人,大家都會有故仔,咁我都寫得一首歌,唔通我仲唔認咩?」Tyson Yoshi的坦白被網民大讚可愛,他更透露曾有人搵他拍戲,不過他嫌時間太長太困身,所以拒絕。

Tyson Yoshi曾因為女友晾衫太求其而爆粗狂鬧對方。
Tyson Yoshi曾因為女友晾衫太求其而爆粗狂鬧對方。(圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖)
Tyson Yoshi與拍拖4年的網紅女友Christy。
Tyson Yoshi與拍拖4年的網紅女友Christy。(圖片來源:IG@Tyson Yoshi)
Tyson Yoshi的女友Christy亦有留言,似有玄外之音。
Tyson Yoshi的女友Christy亦有留言,似有玄外之音。(圖片來源:YouTube討論區截圖)

Tyson Yoshi率真搞笑性格大受網民歡迎

Tyson Yoshi留言話加蔥係痴線佬。
Tyson Yoshi留言話加蔥係痴線佬。(圖片來源:YouTube討論區截圖)
Tyson Yoshi
(圖片來源:YouTube討論區截圖)
Tyson Yoshi
(圖片來源:YouTube討論區截圖)
Tyson Yoshi
(圖片來源:YouTube討論區截圖)

去片:睇Tyson Yoshi講三上悠亞

Tyson Yoshi 女友Christy如何回應網民批評其外貌?

近日有網民於網上討論區出文攻擊Christy外貌,更有網民直踩上Christy的Instagram上留言…詳情請看

Tyson Yoshi 女友被批評外貌如何護花反擊?

Tyson Yoshi 向來直言,近日就於直播中連環爆粗回應事件…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:《今日R.I.P》影片截圖、IG@Tyson Yoshi、IG@三上悠亞、[email protected]資料或影片來源:《今日R.I.P》