Yumiko 應采兒變身熱舞辣媽

Yumiko 應采兒變身熱舞辣媽

最新娛聞

廣告

Yumiko同應采兒雖然已為人母,但產後身材依然弗到爆!應采兒今日上載同Yumiko練舞相,二人扭腰趷籮揈晒頭髮,狂野十足變身熱舞辣媽!

延伸閱讀︰

《嘩鬼上學去之農夫篇》五大爆笑位

網民插《律政強人》複製港視《選戰》

練舞為紅館演出?

Yumiko同應采兒都穿灰色舞衣現身,盡騷弗爆身形,儼如孖公仔咁!期間二人大跳勁舞,又晒S曲線,盡顯辣媽本色!而Yumiko更於IG笑言:「3年,我們回來了,紅館見」。唔通二人真係將於紅館演出!?

兩位辣媽之後又俯身狂揈秀髮,應采兒頭暈坐低休息時,被Yumiko捕捉到佢反白眼冇力氣嘅表情!對於是否開騷,Yumiko懶神秘說:「我哋嘅目標呢…要做最好嘅…dancers,哈哈哈,人係因夢想而偉大㗎嘛,我哋唔止要喺紅館嘅,我哋仲要巡迴演出嘅。」

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!