kol suet

3位KOL性感兔女郎裝搏到盡 Suet E粉紅兔兔最搶眼曬苗條身形

正妹

KOL Suet E 新相令IG粉絲數量激增Onlyfans免費開放

KOL Suet E在IG上放發的照片幾乎都會展示出自己傲人之處,令唔少男女粉絲對其「甘拜下風」。她在IG擁有近達10萬的Fans數,比較令人驚喜的是,Suet E並沒有將帳號設定為要收錢,反而是免費開放!

kol suet 同成班朋友去船P。
同成班朋友去船P。(圖片來源:IG@ samuiii218)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E SuetE Suet E
傲人身形。(圖片來源:IG@suet_e)
kol suet Suet E真係好識氹網友。
Suet E真係好識氹網友。(圖片來源:IG@ suet_e)

Suet E兔女郎裝曬美好身形

而新一年兔年來臨,不少走性感路線的KOL也有打扮成兔女郎,迎接兔年,Suet E亦不例外,她在IG發布多張打扮成粉紅兔女郎的照片,相中的Suet E非常性感,也展示了自己完美的S身形,同時親手寫了不少揮春,希望大家新一年「萬事如意」。

kol suet Suet E祝大家新一年萬事如意。
Suet E祝大家新一年萬事如意。(圖片來源:IG@suet_e)

蘇小小純白兔女郎打扮

另外打扮成兔女郎又點會得Suet E,另一性感網紅蘇小小穿上純白連身短裙,再戴上白色兔耳朵,然後手拿著胡蘿蔔,擺出多個不同性感Pose,令一眾網友留言寫道:「想養返隻兔仔」。

kol suet 蘇小小純白兔女郎裝。
蘇小小純白兔女郎裝。(圖片來源:IG@ zoeso0930)

性感KOL雍榕黑色兔女郎

還有一位KOL雍榕的兔女郎裝扮也非常惹火,雍榕在IG不時也會發布「福利」照益網友,這次雍榕走的是型格性感路線,以黑色兔耳配上黑色緊身衣服,加上中門大開,令身形完美展現出來,她更笑言下年是龍年,是否要扮一條龍。

kol suet 特登Book場影喎。
特登Book場影喎。(圖片來源:IG@ lukyungyung)

Suet E大曬夏日照片

雖然現時香港天氣溫度下降,但Suet E發布的照片依然令人溫暖,在Suet E的多個帖子中非常火辣,完全無懼寒風,令一眾網友也感受到炎熱的心。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E SuetE Suet E
不時發放福利照。(圖片來源:IG@suet_e)
kol suet 睇到。
睇到嗎?! (圖片來源:IG@ suet_e)

重溫Suet E疑似走「暈」事件

早前Suet E拍攝一個飲品廣告,穿上三點式上水時疑似走「暈」,事後Suet E解釋是泳衣摺㾗陰影,由於引起太多輿論,所以刪片!

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E復活節時貼出一輯野外兔兔靚相,火速爆紅。
Suet E復活節時貼出一輯野外兔兔靚相,火速爆紅。(圖片來源:IG@ suet_e photo by dgor_fotop)

SuetE 動作太大致移位?﹗

SuetE刪片前已引起網絡哄動,網民熱心為她留底,片中的Suet E著住藍色比堅尼,上水一刻,即拎飲品大啖飲解渴,然後對鏡做出V字手勢,相當吸睛,動作純熟自然,好有動感!網民指上水後的Suet E因動作太大而令泳衣走位,討論度相當高企,留言「泳衣唔啱size」、「嘩!oreo呀!」、「件泳衣太緊」、「應該真嘅」、「嚇死以為話嗰個雪E」、「簡直造福人群」、「特登po出嚟扮不經意,不過呢啲虛偽行為值得鼓勵」、「瘦底白滑唔錯」、「身材100分,樣合格,把聲就唔多掂」。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E硬照擺定甫士無事!
Suet E硬照擺定甫士無事!(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 泳衣移位!
泳衣移位!(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 疑似走光
疑似走光(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 只怪動作太太!
只怪動作太太!(圖片來源:IG@suet_e)

急刪片但無走光:只係泳衣摺位

Suet E上水片引起網絡哄動,其後Suet E刪片,解釋只是泳衣走位,但無走光,「條片係想表達運動完即刻補充到能量嗰刻,玩完wakesurf上水冇留意有摺㾗,我都有睇番條片同放大過只係陰影。post前都得到飲品公司approval先post嘅,之前諗過出遮住嘅片,但公司覺得太突兀先出原片,不過最後飲品公司見太多輿論所以要DEL條片」。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 身材激突!
身材激突!(圖片來源:IG@suet_e photo by raymond.a7c)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E解釋刪片原因,又強調無走光。
Suet E解釋刪片原因,又強調無走光。(圖片來源:IG@suet_e)

引起網民「學術」性研究

Suet E強調是泳衣陰影但刪片,有網民認為是宣傳手法,但大部份網民都唔相信Suet E的解釋,更引起大家「學術」性討論,以人體功學去研究「如果係陰影唔係跟住光源方向轉嘅咩?」、「話係摺良當人傻?胸部嘅肉係有彈性,點會無啦啦有個位鬆咗然後形成摺㾗先?違反常理喎」、「應該係個墊太大,迫到走位pad飛埋出嚟」、「以我經驗,應該係pad個摺㾗嚟」等。

網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 身材好澎湃,真材實料。
Suet E強調自己真材實料。(圖片來源:IG@suet_e)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete (圖片來源:IG@suet_e photo by sum_phoffee
逼爆白色背心!(圖片來源:IG@suet_e photo by sum_phoffee
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E suete Suet E拍了不少水著相,充滿夏天氣息。
Suet E拍了不少水著相,充滿夏天氣息。(圖片來源:IG@ suet_e photo by dgor_fotop)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 點都遮掩不了突出身材。
點都遮掩不了。(圖片來源:IG@suet_e photo by kathyusintung @yoyokwan_ @pakbba)
網紅SuetE KOL SuetE KOL Suet E Suet E suete 亦有校服look。
亦有校服look。(圖片來源:IG@ suet_e photo by zenzenlau)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@suet_e IG@ lukyungyung IG@ zoeso0930資料或影片來源:原文刊於NewMonday