公屋

公屋女友要求於酒店接新娘 網民嘲:幾千蚊都畀唔起學人結婚

熱話

廣告

結婚係人生大事,尤其對女仔。最近有連登巴打準備結婚,係呢個咁喜興嘅日子,佢同未婚妻對接新娘突然有分歧,皆因住公屋的女友要求於酒店接新娘,結果男方唔知點算好,於是上網向廣大網友求救!

撰文:東方新地|圖片:連登討論區截圖

該名網民在連登討論區以「女朋友住公屋,堅持第時結婚要係酒店接新娘」為題發帖,他指女朋友住公屋,因為「覺得係公屋接新娘好肉酸」,所以提出於5星級酒店接新娘,但樓主就認為5星級酒店都唔平,因希望可以集思廣益,於是問各位網民「點算好?」

 

結果帖文一出,隨即引來不少網民熱烈討論!有網友就叫樓主喺酒店接完新娘後於大排檔擺酒,咁就唔會令開支增多,同時亦可滿足到女友要求。另外,亦有網友覺得公屋接新娘的確幾肉酸。

其他網友紛紛拋出自己意見,有人撐新娘諗法,認為人生大事當然想好睇啲。

但亦有網友話樓主如果連幾千蚊嘅酒店戶錢都俾唔到,樓主就應該認真諗下係咪適合結婚。

其實,正所謂錢解決到嘅問題,就唔係問題。結婚,一生人一次,認真都唔差個小小錢。最後,希望樓主可以同女友順利解決問題啦!

關鍵詞
公屋