小草

小草「石棺藏屍」案做控方證人 曾自稱淫妻 制服圖輯放送

熱話

廣告

兩年前轟動全港的荃灣「石棺藏屍」案,張姓死者被殺後埋屍於以石屎自製的石棺內,其後涉案的三男一女潛逃至台灣。直至其中一名綽號「小草」的何姓女疑犯,疑恐怕遭殺人滅口,所以主動向台灣警方投案。案件連日在高等法院審理,獲頒免予起訴書的小草,以特赦證人身份連日出庭作供。猶記得當時小草因樣子甜美最受矚目,從佢之前的社交網站所見,小草喜歡穿制服示人,加上相貌清純甜美,皮膚白晢黑髮飄逸及身材纖瘦,絕係一位美少女!

撰文:東方新地

荃灣「石棺藏屍」開審 小草做控方證人

由於案情轟動全港,涉案眾人的身份亦為市民所關注,其中以當時只得18歲的小草尤其受矚目。從小草的社交網站所見,佢本人相貌頗算清純甜美,皮膚白晢黑髮飄逸,加上身材高佻,壓根兒係一位美女!

小草曾於在網上晒整甜品相,朋友讚佢係人妻,而小草竟自稱係淫妻!

小草 Cosplay打扮示人

據知小草曾任職於某旺角日式女僕咖啡店,經常以性感Cosplay打扮示人,所以亦有唔少粉絲!

男友力撐

雖然當時小草被指與兩名男性疑犯有曖昧關係,但小草正印男友阿賢主動為女友澄清,力證女友與兩疑犯只係普通朋友︰「佢係一個咩人,我相信冇人比我更清楚!」

與小草拍拖兩年,阿賢撐女友為人單純︰「在我眼中,佢為人單純,屬於愛恨分明。」並強調小草非主謀的女友,更冇暗戀姓張疑犯,「感情上佢唔係一個拖泥帶水嘅人,同埋我唔介意人哋話我戴綠帽,只介意你點睇小草!」對於案情、小草在事件中的角色,阿賢則隻字不提:「我出嚟唔係為咗講呢啲,希望大家唔好用有色眼鏡睇佢。」