撒嬌

肉麻情侶喺餐廳大聲撒嬌 女食客頂唔順一句KO

熱話

廣告

情侶間肉麻撒嬌真係好正常,不過唔係人人想知,好似啲人無啦啦喺條街度高八度「BB」、「豬豬」咁叫,旁人聽到真係反晒白眼!最近有網民喺餐廳食飯嗰時,聽到隔離枱有對情侶大大聲撒嬌,搞到忍唔住要出口KO佢!

原文:環球膠報|圖片:Facebook

肉麻情侶喺餐廳大聲撒嬌 女食客頂唔順一句KO

最近台灣女網民喺餐廳食飯時,聽到隔離枱有對情侶大大聲撒嬌,女友不斷用疊字向男友撒嬌:「老公這個燙燙你幫我呼呼」、「老公我要吃肉肉」,搞到女網民都頂唔順。於是女網民特登等到有侍應行埋嚟就出招,大大聲咁同個侍應講:「先生,這個盤盤幫我收一下喔!還有那個杯杯還有我的牛奶喔!不可以給人家收走喔!」

即刻收晒聲

對情侶聽到之後,仲唔識做咩?即刻全程冇再講過嘢,拿拿臨食完走人好過。侍應其後多謝女網民一句KO呢對肉麻情侶,因為連佢都頂唔順,想佢哋快啲食完快啲走~

唔少網友大讚呢個女網民做得好:「這種說話方式真的噁心到一個極致」、「我會用疊字,但是我對4歲的兒子才會這樣講話」、「學人家,你壞壞,生氣氣」、「忽然好奇一件事情,萬一忽然手被夾道,會講疊字的『啊啊』,還是直接『啊』」下次遇到呢啲惡頂嘅情侶,真係可以試下呢個方法!

同場加映:食飯搭枱聽到On_ 嘢笑唔笑好?

出街食飯搭枱好平常,好多時都會聽到陌生人講嘅嘢,講無聊嘢都算啦,如果佢係講啲好笑嘢,有時真係飯都噴出嚟!

人哋都FF吓啫,認真就⋯⋯

原諒譚仔阿姐啦,你講嘢都冇用譚仔語,佢哋點聽得明!

你女朋友好靚喎!

呢個就係佢溝到女,你溝唔到嘅原因囉!合埋眼,咩都一樣㗎啦!

肥仔黎都要嘔啦!

關鍵詞
情侶