新抱

憤怒新抱數盡惡頂奶奶尖酸史 大控訴:仲叫孫仔食狗屎!

熱話

廣告

婆媳之間嘅矛盾, 其實係源於有個阿媽覺得自己畀另一個女人搶咗個仔?定係因為自己做人新抱嘅時候,都未睇過奶奶好面色,所以到自己做人奶奶,都要個新抱受番呢?冇人知!唯一知道嘅係,真係好多新抱,都對自己奶奶好不滿!

原文:Sunday Kiss|撰文:東方新地、Joanne|圖片:ViuTV截圖

新抱數盡惡頂奶奶尖酸史

ViuTV節目《晚吹-又要威又要戴頭盔》,繼續請嚟8個港媽新抱,大數奶奶不是!未聽過又未係估唔到,原來呢個世界真係有啲咁嘅奶奶!

新抱C:奶奶對金錢觀念好恐怖!

「佢最鍾意去比較你搵幾多錢,佢個女搵幾多錢,隔離屋個新抱搵幾多錢!又話的姑奶搵幾多錢,你呢啲正廢柴! 冇用嘅!搵咁少錢!」

去到呢啲位,點可以唔同個C6呻吓!「有一日,我真係忍唔住同我老公講,其實我搵幾多錢,關你阿媽咩事呢!我養我阿媽,你養你阿媽!我係唔會畀錢佢嘅!」

新抱E:佢叫我個仔「食屎狗」!

「我奶奶會叫我個仔做狗,啲老人家好鍾意,即係驚啲細路湊唔大,就會叫啲細路做阿狗咁樣!『阿狗,我哋出街掃屎食咯!』我每次聽到都會好嬲!」

「我會出聲㗎!『你可唔可以唔好咁講!』佢完全唔理我㗎!『我哋出去掃屎食咯!』頂!你叫我個仔做「食屎狗」!咁即係點啫!」新抱仲話奶奶屢勸不聽,令佢非常氣結!

新抱G:話自己生幾個仔 唔識湊女!

「我奶奶因為自己生咗幾個仔,所以當的抱住個BB返到嚟,佢就同我講:『我唔識湊女㗎喎!』有次我見到佢幫我個女沖涼,攞住條紗巾喺度刷,我話:『細力啲呀,個頭好幼嫩㗎!』佢就話:『我幾個仔都係咁刷㗎啦!有咩問題呀!』

「又話:『我哋細個食嗰啲馬利餅加水,就係奶水嚟㗎喇!邊有而家咁幸福,飲奶粉!二、三百蚊罐!』我咪話:『而家年代唔同喇!奶奶』」

新抱D:冇得生都有嘢嘈!

「唔好彩小產過兩次。第一次有咗我就話返外家休養,咁佢就話:『好呀好呀 !你返去等你阿媽照顧你啦!我唔識煲嘢畀你食!』到後尾唔好彩冇咗,我梗係又返阿媽度,因為情緒唔係幾好,佢又係呢句:『你返你阿媽度啦!我唔識照顧你㗎!』」

「後來想調料,就帶埋個老公一齊去睇中醫。咁我沖中藥,一齊沖埋畀我老公飲,咁佢就好震驚:『點解佢要飲呀?佢咩事呀?』因為佢哋個年代就會覺得,冇仔生一定係你呢個女人有問題,實唔關自己個仔事嘅!」

新抱A:肥人學咩人生仔!

「我都有一次小產嘅經歷,我懷疑係得奶奶導致添!啱啱發現有BB,佢已經企得好硬,『我係唔會同你湊!』但係我都冇要求過佢幫我手。」

「直到流產咗之後,佢就話:『其實你都唔係有㗎啦!你嚟咗場M,只不過遲咗嚟咁解啫!』佢仲要講咗句:『肥嘅人係唔配生BB㗎!』個心好難受,而定努力中都唔敢畀佢知住,費事又講啲咩啦!」點解可以咁都講得出口!

新抱B:嫌我學歷低

「我老爺成日話我讀到中五,學歷低,配唔起佢個仔,佢話佢個仔係大學生!我就因為佢呢句說話,走去由High-Dip讀起!」

「佢成日以為佢個仔養我,去旅行就覺得係我用佢個仔啲錢,佢就會話:『而家啲女人唔可以靠男人養㗎喇!自己買禮物畀自己會開心啲!實質佢自己成世都係靠老爺養!』唔知佢咩心態,總之佢個女攞男朋友家用就得,佢個仔啲錢就去晒我度,好委屈!」

新抱C:佢連我屋企人都踐踏埋!

「佢試過打電話畀我阿爸阿媽,話佢哋:『你唔識教女!你個女搞到我個仔咁呀,對我又冇禮貌呀⋯⋯』咁我阿媽就問佢:『而家佢係咪入門口唔叫你?見到你就打你兩巴?係你就同我打佢一身,趕佢出門口!』我老公知道呢件事之後,都回贈咗佢好多句粗口!」講還講,有咩可能話埋人哋父母!

「佢私底下又同我講番:『你阿爸阿媽就要尊重,我你就唔使尊重!我係你奶奶呀!5、60年代,你入門口要同我鞠躬呀!』咁我就心諗:『而家咩年代呀!幾時先要同人鞠躬呀?你係咪真係咁想我同你鞠躬呀!奶奶!」

呢啲位靠老公?

老婆梗係想有老公撐,但係唔係個個老公都係咁精叻嘅隊友!有時加多把嘴,反而令一眾新抱更加勞氣!

情況一:佢自己搞得掂,就會鬧番個奶奶,搞唔掂就會話:「你唔好搞咁多嘢啦!你咪忍吓囉!」

情況二:自己閂埋房門同老公呻,呻完就算,始終後輩應該要忍讓吓。

情況三:同老公傾完,等佢再私底下同婆婆傾。因為如果老公當住新抱面鬧奶奶,奶奶可能會更加記恨,喺老公唔喺度嘅時候,就會對新抱更差!

新抱的霸氣

正如文章開頭所講,婆媳之間嘅矛盾, 好多時係源於有個阿媽覺得自己畀另一個女人搶咗個仔?新抱好多時被奶奶視為「狐狸精」!

對於呢個問題,新抱們就顯得霸氣!「咁你個仔揀我都冇計㗎!」一句說話,完美將呢個「小三論」K.O.!

唔好畀奶奶太得閒!

另一個結論就係,好多時係啲奶奶太得閒,好多精神去將幻想嘅嘢當成真!鍾意煲韓劇,成日當咗自己係劇中畀死毒新抱蝦嘅奶奶!

所以唔好畀佢咁得閒,可能就唔會將啲仇恨轉移到新抱身上!

最後有咩想同奶奶講?

結果,有新抱竟然好夠薑咁講咗句:「食屎啦!」嘩!呢位新抱認真夠哂大,無他嘅,帶咗頭盔呀嗎!

主持最後問新抱們:「如果你哋第日做咗奶奶,你估會點?」有新抱就話:「我會做番我奶奶做過嘅嘢!」睇嚟「婆媳大戰」真係會不斷咁延續落去⋯⋯

關鍵詞
奶奶新抱