新聞小花

新聞小花晒噴血泳衣照 仲話想著比堅尼出街?

熱話

廣告

眾所周知,唔少新聞小花都好靚女,而且有好多粉絲,真係唔差得過啲藝人㗎!近日Now TV新聞主播丘靜雯,喺IG大方分享兩張泳衣照,仲留言話想著比堅尼出街?

原文:對白Cap圖王|圖片:Instagram

新聞小花晒噴血泳衣照

Now TV新聞與財經台主播丘靜雯,喺網絡上有唔少支持者,佢早經常喺社交網分享靚相,感覺好親民!丘靜雯早幾日喺IG大晒泳衣照,見到佢身穿黑色比堅尼,身材弗又皮膚白滑,佢留言:「香港已經連續10日達到33度高溫 破晒1963年紀錄 我就黎要著bikini出街」係就好啦!

新一代的「最美女主播」

有網民表示丘靜雯係繼TVB的陳嘉倩後,新一代的「最美女主播」,更有人話佢同韓國女子組合Apink隊長初瓏好似樣。新聞主播通常比較低調,不過丘靜雯就成日有福利俾大家睇!你有幾可睇新聞小花著泳衣?

靚女又帶點cool cool的感覺!

同時下好多香港女仔一樣,做運動自拍是常識吧~

梁凱寧你識唔識?

仲有仲有,另外呢位TVB新聞主播同樣支持者眾多,梁凱寧可謂齊集所有女性想要的兩個特質,就係樣靚之餘仲要有激凸上圍!

唔知你鍾意邊個多啲呢?