暖男

19歲女友第一次落夜店 暖男一個舉動感動萬千網民

熱話

廣告

大學生涯入面一定會有好多社交活動,又ReU又幾廿個Gathering嗰啲,難免會去吓酒吧落吓老蘭等,乖乖女都唔例外!台灣就有一位暖男,貼心保護自己第一次去夜店嘅女朋友,超貼心一面瞬間暖哭所有人,靠一張圖,令網友大喊嫁俾佢!

原文:環球膠報|圖片:Facebook

19歲女友第一次落夜店 暖男一個舉動感動萬千網民

19歲女友因為要參加學校活動而去夜店,男朋友即刻好警惕!

暖男擔心自己女朋友,仲叫女友嘅室友幫手照顧,03就是佢哋房號。

暖男提醒女友唔好亂飲嘢,每一個細節都認真交代提點。

之後女友去到夜店後不久,就諗住叫男朋友嚟接佢,本身以為住得幾遠嘅男朋友需要啲時間啦,點知暖男話一秒就到!

其實係暖男一直默默喺出面守候,好讓女友一離開時就見到佢!

網友友紛紛表示:

「為了他可以放棄宋仲基」

「少女心噴發」

「嫁給他」

同場加映:

肉麻情侶喺餐廳大聲撒嬌 女食客頂唔順一句KO

最近台灣女網民喺餐廳食飯時,聽到隔離枱有對情侶大大聲撒嬌,女友不斷用疊字向男友撒嬌:「老公這個燙燙你幫我呼呼」、「老公我要吃肉肉」,搞到女網民都頂唔順。於是女網民特登等到有侍應行埋嚟就出招,大大聲咁同個侍應講:「先生,這個盤盤幫我收一下喔!還有那個杯杯還有我的牛奶喔!不可以給人家收走喔!」

即刻收晒聲

對情侶聽到之後,仲唔識做咩?即刻全程冇再講過嘢,拿拿臨食完走人好過。侍應其後多謝女網民一句KO呢對肉麻情侶,因為連佢都頂唔順,想佢哋快啲食完快啲走~

唔少網友大讚呢個女網民做得好:「這種說話方式真的噁心到一個極致」、「我會用疊字,但是我對4歲的兒子才會這樣講話」、「學人家,你壞壞,生氣氣」、「忽然好奇一件事情,萬一忽然手被夾道,會講疊字的『啊啊』,還是直接『啊』」下次遇到呢啲惡頂嘅情侶,真係可以試下呢個方法!

關鍵詞
女友暖男