港女

史上最癲懲罰男友大法 港女竟然燒佢…

熱話

廣告

正所謂「on X無極限」,偏偏就有人要為「on X」而邁進!近日有個港女就出Post 聲稱自己對男友做咗啲好過份嘅事!因為個男友激嬲佢,然後呢個女朋友竟然…

原文:環球膠報|圖片:電影截圖、網上圖片

港女史上最癲懲罰男友大法

呢個港女喺網上出Post,聲稱自己對男友做咗啲好過份嘅事!因為個男友激嬲佢,佢竟然拎個打火機出黎燒佢…

唔係個男仔有問題,就係個女仔有問題!一定係,除非唔係!

同場加映:

拍拖呢回事,小編真係識條鐵咩, 去年Facebook專頁「ChiSin」上載一條短片,片中有多個女友無理取鬧的情境,而片中男主角就教你如何霸氣地對付呢類無理取鬧的女朋友,學嘢啦巴打們!

模型篇

男人的浪漫,女朋友實在好難理解。情境一入面男友砌緊模型,點知女友唔識分高達同機動警察都算啦,仲竟然話係「爛鬼玩具」,呢個moment男友要爆啦!

「收嗲啦八婆!」如果女友眼中每隻模型都一樣,咁男友眼中女友每枝唇膏其實都一樣,唔通搽完就真係變韓妹變日本妹咩!

考眼力篇

「你覺得我今日有咩唔同啊?」情境二的男友聽到呢個問題如臨大敵,呢個時候唯有靠估:「眉毛畫粗咗?」「今日瘦咗?」「粉底唔同咗?」通通都錯!原來係修咗腳皮啊!咁樣都留意唔到,又要俾人鬧!

男友又要爆啦!成日問呢啲問題,講真識答其實係Bonus,但答錯又要俾人鬧,片中男友講得妙:「你估個個都係金田一啊!」如果真係金田一,佢身邊應該成日好多人死……

IG女神篇

Facebook、IG等社交平台,經常會成為情侶間發生爭執的導火線,相信唔少朋友都身同感受… 情境三入面女友發現男友follow「IG女神」,於是大興問罪之師,話「你咁鍾意睇咪媾佢囉!死狗公死狗公……」

睇吓男友點反擊!佢就話自己所有wallpaper都已經係兩人的合照,IG又全部都係兩人的相片,咁都唔滿意!之後再反咬一口:「你夠成日睇樂仔啦!唔通鍾意睇就媾到樂仔咩!」

關鍵詞
港女男友