牛角

男女因「AA制」大打出手 牛角老闆FB爆真相

熱話

廣告

港男港女大打出手!事緣前日 (4月23日) 一對初次見面的男女,相約在旺角日本燒肉店「 牛角 」晚飯後,因金錢糾紛發生爭執及打鬥,有指當時女方希望男方請客,不過男方卻要求「AA制」,兩人初則口角繼而動武,最後雙雙被捕!事件引起全城討論,身在日本開會的「牛角」老闆黃傑龍 (Simon) 亦高度關注,今日佢喺其FB專頁交代事件,真相原來另有內情!

疑因「AA制」開拖

話說當晚37歲姓翁男子相約38歲姓黃女子到「牛角」晚飯,據知兩人只係在網上相識兩日,當晚初次見面,係因為討論將遊戲機放上網賣的事宜。飲飽食醉後,店員送上銀碼約2,200元的帳單,據稱期間有人要求「AA制」夾錢,於是兩人發生爭執,後來更不顧儀態動武,拳來腳往!店員阻止無效下最終報警求助。

老闆解畫

日前身在京都的「牛角」老闆黃傑龍 (Simon) 高度關注呢件事,佢今日喺其社交網站交代事件,上載兩人當晚的帳單,可見除了多碟肉類外,兩人仲叫咗三枝清酒、三枝啤酒加埋汽水飲品。單單飲品已經差唔多1,200元;而食物就大約700幾元,最後成張單$2,135.1。三個幾鐘慢慢食慢慢飲,其實又唔算好過分。

男方霸氣撕銀紙

咁到底係咪因為男方要求AA制而開戰呢?Simon越洋向同事了解後,發現原來係男方準備用現金付款時,女方禮貌地建議不如AA制,並將一張500元紙幣遞俾對方。點知男方不但唔領情,更霸氣地將紙幣撕爛 (好似係犯法?)

不過由於事件已交由警方調查,所以「肢體碰撞」的部分Simon就不便多講。Simon喺文末仲幽默咁話「呢對客人其實好可愛,雙方都係性情中人,我真係衷心祝福佢哋繼續做到好朋友」,唔通呢啲就係不打不相識?

抽水功力高超

Simon老闆真係夠晒幽默,事件初初爆出時,佢話要請教兩位客人點樣可以食2千幾蚊,懷疑兩人浪費多過食!而今日「牛角」隨即再推出「AA祭二人餐」,叫大家燒出愛火咁話!真係維港啲水都俾佢哋抽乾啦!

全文完