的士司機

的士司機 疑無良出招呃人 台妹遊客中招

熱話

廣告

各位巴打絲打去旅行最怕咩?相信就最怕俾人呃,頂住度氣!日前有遊客喺一個關於香港旅遊情報的專頁開po,表示自己好似俾香港的士司機呃… 近年的士司機名聲愈來愈差,到底係咪樹大有枯枝呢?

疑無良的士司機兩宗罪

話說有位台妹遊客開po,表示佢由太平山落山去蘭桂坊,個司機收咗佢380蚊,找錢嗰時又找夾咗張奇怪500蚊,所以問問大家自己係咪被騙了。

首先,太平山落山使唔使380蚊已經係一個問題,因為大家都心中有數,跟錶計應該不唔會係咁貴。所以唔知嗰位的士司機點解會收380蚊啦… 唔知佢啦…

用秘魯幣呃人?

其次,個司機用咗個不明鈔票找錢。可能遊客唔係好知香港錢係點,所以佢哋就用咗秘魯幣嚟呃人。可能巴打會上網Check秘魯幣兌港幣係幾多。仲有網民話:「如果係真就賺咗」。前題係張錢要係真!

幾年前已經有的士司機用過同樣手法呃遊客,警方多次放蛇打擊「黑的」,但仍有無良的士司機用已作廢的秘魯鈔票當作500元找續。如果真係假鈔,網友計一計,佢應該搭咗一程最貴嘅的士,價值880蚊!

最後網友提供咗當日車內照片!

關鍵詞
的士