70後

70後專唱老餅歌被恥笑 樓主被網民瘋狂反插

熱話

廣告

唔知大家去唱K鍾意唱邊個歌手啲歌呢?最近有網民同成班90同00後去唱K,不過無啦啦有個70後埋堆跟埋去唱,專唱埋晒啲老餅歌,搞到樓主話以後冇咩必要都係唔好同啲老嘢唱K!不過其他巴打就唔係咁睇啦……

環球膠報|圖片:

70後專唱老餅歌被恥笑 樓主被網民瘋狂反插

最近有網民喺討論區開Post技訴,事緣佢同一班90同00後去唱K,點知有個70後就埋堆跟埋去。好啦去到個個都唱吓新歌、韓國歌,但嗰位70後就專唱老餅歌,啲fd都笑個70後老餅,仲話「以後冇咩必要都係唔好同啲老嘢唱K」……

原文如下:

唔少網民紛紛留言,不過多數都係反插樓主唔識嘢,正一「井底之蛙」:

索布斯基

x 90後好多都中意張學友同張國榮

沒有情緒的人類

D 00後 識條X咩

山捉牛肉球

樓主口噏噏扮識唱韓文

Mannnnnxd

知唔小90 00後都鍾意張國榮
包括小妹
沖出嚟柒?
眼光咪咁短淺啦井底蛙

碧基的放縱

Neway而家仲有張國榮版有心人咩?重作啦

第六道天魔王

自己柒就收啦

敏史忽

樓主擺明博X,真係X佢都廢X事

願知生命誠可貴

基本尊重都唔識,如果件事係真樓主應該幾乞人憎

芯哥啤住你•••

點韓文歌又唔X係唱 唱到唔咸唔淡咁想點姐
試過同班同事唱 dllm 點完唔q係唱 無下次

魯路修Vi不列顛

收爹啦死垃圾
聽埋哂d垃圾韓狗歌
真係一代不如一代
00後都係垃圾

 

同場加映:「一人一個唱K之禁忌」

好多人都鍾意唱K,不過唱得K就預咗有人做咪霸,有人五音不全,仲有好多唱K嘅大禁忌,一齊睇下呢九大唱K「 L」,你又中咗幾多個!早前有網民喺連登開post,「一人一個唱K之禁忌」,樓主就講咗呢三個禁忌:

當然就唔止呢三個咁少啦!仲有好多唱K嘅大禁忌,一齊睇下呢九大唱K「 L」,唔知你又中咗幾多個呢?

1. 唔識都要唱L

成日都有人明明唔識唱嗰首歌,又要跟住唱,唱到啲音錯晒,不如下次練熟首歌先唱啦!

2. 高音L

專唱埋啲高音歌,想人哋知你唱歌好好聽,不過一唔小心就唱到走晒音。

3. 冇咪都要唱L

K房少咪就一定㗎啦!有時你識唱嗰首歌,但又冇晒咪,就大大聲咁唱出嚟,再唔係拎啲嘢喺手扮晒有咪照唱。

4. 手殘L

總有啲人拎住個搖控揀歌,但又手殘成日咁錯制,唱唱下俾人cut走首歌,心入面即刻X咗出嚟。

5. 煩膠歌L

專唱埋晒啲煩膠歌,再唔係成日唱埋同一個歌手,你估依家開演唱會咩?煩唔煩啲?

6. 純粹聽歌L

成班人去唱K總有人去到係唔唱歌,都唔知佢去嚟做咩?不如返屋企聽Youtube啦!

7. 歌神L/咪霸L

全程拎實支咪唔放,一直唱當正自己開緊個人concert,真係喺度幾個鐘都聽到同一把聲,搞到咩mood都冇晒!

8. 五音不全L

唱到走晒音,仲要起勢唱,「你就放過我好嗎?」

9. 改歌詞L

有班fd好鍾意將普通話歌唱成廣東話,廣東話歌又唱成英文,真係搞佢唔掂。