KOL

KOL公審餅店反被圍插 網民:返你英國啦,香港唔啱你!

熱話

廣告

小編同好多香港人一樣,最鍾意就係食花生,日前網上見到有位「KOL」出post鬧爆某餅店,本身仲諗住好多人會跟住鬧爆餅店,出現公關災難啦,誰不知,劇情出現咗神反轉!

原文:環球膠報|圖片:網上圖片

KOL去Cova索取紙袋不果

是咁的,有位應該長居英國的KOL「倫敦人妻先生」就開post大鬧Cova餅店,原來阿人妻先生去咗海港城買鞋「希望振興香港經濟啦」點知買完行到一半放鞋個紙袋爛咗,所以就衝去旁邊的Cova餅店度問:「唔好意思,可以借我一個紙袋嗎?」但該店員(據人妻先生稱)就斜眼又西面咁話無!

原來是大金主

人妻先生繼續講,話自己只會喺香港受到呢種侮辱,又無啦啦講到自己以前屋企樓下就有Cova中環分店,次次買蛋糕都有袋,仲「課足一年金」,似乎好威水喎!之後仲有堆又怪盜又外星人、似乎想懶係幽默(好似係) 的說話。

利申唔係屈著數

人妻先生喺文章尾段都利申番,自己唔係想屈Cova送咩嘢俾佢作賠償,仲話如果對方送蛋糕嚟就當面拎去餵狗… 之後再補張食tea buffet的照片。完。

網民瘋狂圍插

哇,真係好大怨氣喎!本身見呢位「KOL」有三萬幾fans,以為好多人會留言支持佢,點知⋯⋯

關鍵詞
KOL公審