YouTuber

YouTuber拍片侮辱港人被狂轟|問哪裏有妓女及貓狗…

熱話

廣告

今時今日YouTuber一街都係,為咗同Fans分享各地文化,YouTuber不時都會四出旅行拍片,同當地人交流等等。但最近有位美國亞裔YouTuber RiceGum,發布一條題為《Why I Left The Clout House (im sorry)》的影片,記錄到訪香港兩日的遊歷,片段內容引起極大爭議!片中RiceGum在街上到處問人「邊度有貓同狗食」、「邊度可以召妓」等,滋擾途人亦是侮辱香港人!

原文:東方新地|圖片:YouTube、Instagram

YouTuber拍片侮辱港人被狂轟

YouTuber RiceGum早前發布一條名為《Why I Left The Clout House (im sorry)》的影片,記錄到訪香港兩日的遊歷。不過一開始佢到埗,就故意在「Hong Kong」旁邊配上日本國旗,有人話呢位YouTuber對中國好反感?小編就覺得係佢某啲地方要去驗一驗……

|見到牛雜問係咪狗肉

之後片段見到RiceGum四圍問人有冇貓肉或狗肉食,見到麵店一大鍋牛雜後更大呼小叫,講咗句「呢鍋係唔係狗肉,我覺得很噁心」,又不停問途人「邊度有狗或貓?」似是嘲諷中國人吃狗肉。

翻查資料,其實香港早在1950年已立法禁止食用貓狗肉,根據現時香港法例中的《貓狗規例》,如屠宰貓狗和售賣貓狗肉,可處罰款 $5,000及監禁6個月。以為好好笑,其實顯得自己無知…

|扶手電梯亂摸人

另外,RiceGum同其拍擋唔止言語上滋擾香港人,喺扶手電梯上故意觸碰其他人的手,其實如果唔係香港人有文化、或者比較好老脾,應該轉過身就追上去打_佢… 或者報警拉佢非禮?

|小學雞入展示櫃搗亂

跟住係小學雞都唔會做的幼稚行為,闖入服裝店展示櫃搗亂,將假人模型的衣服掀起,甚至擺出意淫動作。都係嗰句啦,佢哋有啲地方應該要驗一驗……

|落閘照闖入

又見到RiceGum同拍檔走入正在落閘的鞋店,就算職員告知已關門都依然闖入,仲拿起鞋架上的鞋子。

|要人食口水尾雪條

將食剩下一半的雪條送俾途人,並要求途人食咗佢?已經唔係好唔好笑,而係人格同智商的問題……

|要求性服務?

問完貓肉狗肉都未夠,RiceGum就開始問「邊度可以召妓」,仲走去問一位派發按摩店宣傳單張阿姐:「You guys have happy ending?」「Happy ending」字面意思僅「快樂的結局」,但其實係問該按摩店是否提供性服務。

|網民有話兒:

 

|歡迎大家留言

網民群情洶湧,RiceGum的各大社交平台都被留言瘋狂鬧爆,如果大家都有意見反映,都不妨去留個言…

 

呢位叫RiceGum的YouTuber為美國網絡紅人,其YouTube頻道擁有逾1000萬訂閱者,Instagram粉絲都有成5百萬,所以話人人喜好各有不同,香港人睇完嬲爆,同時都有大把人like爆,完。