黎耀祥

黎耀祥談離無綫北上發展:國內劇好進步

藝人專訪

廣告

近日離巢無綫、北上發展嘅三屆視帝黎耀祥,在訪問中分享佢嘅離巢原因,以及對其告別作《逆緣》嘅睇法。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黎耀祥IG

黎耀祥:《逆緣》組合吸引

離巢前最後一部劇集《逆緣》有29點收視,問黎耀祥覺得吸引力喺邊度?係題材新鮮?佢表示:「個吸引力反而係個組合。題材新鮮,但我哋唔係好著重研究咩冷凍人⋯⋯只不過佢帶出三代嘅關係。除咗冷凍阿爺係後生仔,John哥(姜大衞)同我嘅關係其實都係一個吸引力,John哥好少做呢啲騎騎呢呢縮骨老竇,呃我錢、搵我笨,呢啲趣味永遠都得㗎嘛,小市民一定鍾意,再加上我呢啲小人物,岳母又勢利,大家睇見會覺得我岳母都係咁,呢啲大家都會鍾意睇。」

加人工就必然

問佢離開無綫後,仲會繼續返無綫拍劇?黎耀祥答:「傾落公司又實在對我太好,幾好嘅條件去挽留,加人工就必然,加上自由度好高,一年拍一部,如果無時間,仲可以延後拍,我覺得大家合作嘅關係咁耐,同埋我成日覺得我有今日嘅成績要多謝TVB,亦都要多謝香港嘅觀眾,我成日收到好多feedback,香港觀眾好鍾意睇我做戲,有劇上,大家好似好開心、好投入去睇,我覺得呢個係我自己好大嘅成就。」

「我成日覺得一個人嘅成就唔係淨係計物質同錢,而係好似為你自己嘅地方嘅人做咗啲嘢。呢個職業嘅貢獻好大,呢樣嘢冇其他行業或者電視台可以做到嘅一個功能,諗嚟諗去,好冇走?自由啲、轉變吓,諗嚟諗去都係發覺唔好完全唔拍TVB,所以決定簽一年拍一部,其實依家嘅合作形式好多,你見林文龍又返嚟拍兩部,三哥(苗僑偉)間唔中返嚟拍一部,簽唔簽約我覺得唔係好重點嘅問題。」

國內劇寫人物更細緻

講到依家有合拍劇,亦都有4K,演技上係咪更加要再提升?黎耀祥表示:「其實係㗎,不進則退,尤其演出,因為演出好具備時代嘅感覺,唔係守死一個理論或者方法,近年我都開始睇國內嘅劇,我覺得國內嘅劇進步咗好多,同埋佢哋喺寫人物方面嘅細緻度高過香港,因為佢哋有足夠嘅時間去寫個劇本,有足夠嘅時間拍攝,有足夠嘅時間畀演員演繹。」

「大陸劇集數亦冇定,三十八集、四十二集、五十六集都有,唔同香港規限咗,二十集、每集四十分鐘,演多咗都係剪,呢個係好大嘅問題,點解韓劇、日劇咁好?因為冇集數限制,演員真係可以去啄磨,做得好啲。」係咪會投放多啲時間喺國內?黎耀祥笑言:「會㗎!因為無論年紀、家庭狀況、經濟都係可以畀自己去嘗試。經濟壓力唔係好大,個仔又去咗美國讀書,又啱啱約滿,可以重新傾過個條件,係重新鋪排以後路向好好嘅時機。」