陳婉衡張秀文 Big爆陳婉衡 VS 離罩張秀文

Big爆陳婉衡 VS 離罩張秀文

wp

廣告

無綫J2台旅遊節 《3曰2夜》一向愛搵三線女藝人擔大旗,其中月前有「J2波神」稱號的陳婉衡亦因為拍此節目而出名,點解?去相你就明…

陳婉衡在節目中,穿着三點式介紹新加坡某酒店泳池,睇泳池次要,陳婉衡上圍真係目不暇給!睇到人眼鯨鯨…

仲要360度自拍高抄,噴血程度達至十級!

而介紹另一間酒店,亦絕不吝嗇,以桃紅三點式登場,一對浮波甚為吸睛,成為無綫波神… 之一!而夠料同佢撼過嘅,仲有張秀文,秀文近日亦為無綫拍了《3日2夜》台灣溫泉篇,一睇到溫泉+秀文嘅配搭,香艷場面點少得…下頁

而無綫另一力捧波神張秀文,為無綫拍的《3日2夜》台灣溫泉特輯,將於本周六J2台播出,宣傳片所見秀文遠比另外兩位拍檔吸引,皆因秀文再次大方派波,在溫泉旅館嬉水,仲差啲玩到離罩!下頁..

另一位拍檔林泳淘以螢光橙紅三點式泳衣上陣,為觀眾夾胸介紹風呂,靚人靚景實在不容錯過!

全文完

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。
網址:www.facebook.com/orientalsundayhk