閃婚

再做老襯 鄭敬基閃婚

最新娛聞

廣告

 

早前本刊拍得53歲鄭敬基與細佢19年任職地產女友Angie拍拖濕平,二人相識約半年,基仔宣布今年同34歲女友Angie拉埋天窗,婚禮定於5月7日喺北角國際神召會堂區舉行。基仔坦言女友俾到佢安全感,由拍拖開始已第一時間同一對仔女開心share,更獲仔女支持。雖然今次是鄭敬基第二次結婚,不過依然保留接新娘儀式,而新郎哥一對仔女更會擔任兄弟團,至於圈中老友錢嘉樂亦會出席婚禮。

鄭敬基兒子鄭家揚與女兒鄭依揚

 

據知基仔對未婚妻Angie為人讚不絕口,大小事都由Angie話事!而基仔坦言對未婚妻感覺一見如故,信仰同價值觀都一致,更欣賞對方爽朗簡單性格:「我有同佢講話我年紀大,可能過兩年會坐輪椅,佢就叫我唔使擔心,無論點都會一齊去面對!」問到婚後會否立即造人,基仔笑言:「我就順其自然,反而女友問過我介唔介意佢唔生!」

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

 

 

關鍵詞
鄭敬基