超孝順 袁偉豪樂做住家男

超孝順 袁偉豪樂做住家男

最新娛聞

廣告

被袁偉豪迷倒的你,相信唔會錯過佢嘅大起底 > 爆肌袁偉豪雄風揭秘

袁偉豪雖然人氣急升,但冇好似宇宙G.E.M.咁囂到上太空,收工後仍過着普通人生活!日前佢去超市濕平,笑言:「Let me handle the house work!讓我去買菜」,仲咪起雙眼似乎好享受做住家男喎!

此外,袁偉豪早前於網上po幾張童年跟媽咪嘅合照,豪仔樣子跟媽媽有八成似,而且笑容燦爛!最搞笑係佢將花生當耳環,留言:「我愛的媽媽把花生當耳環」。原來為氹媽咪開心就戴上去,認真孝順!

袁偉豪亦公開童年時嘅鍊車相,不過自從有了女友岑杏賢後,雖然玩車時間少咗,但佢亦樂於陪女友去澳門歎咖啡,仲學沖咖啡,相信用來孝敬媽咪同女友喇!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

延伸閱讀

王浩信 袁偉豪 男神對決

岑杏賢被批肥 袁偉豪撐女友:係優點

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!