李旻芳

有片!《東張》巨胸黨 李旻芳盪奶 Glamping 吸客

最新娛聞

廣告

東張西望》為了搶收視,早年推出一連7晚,大改革後真係好有睇頭,其中「巨胸黨」幾位主持經常穿緊身tee示人最吸睛!成員之一李旻芳,早在2016年已憑身穿白色貼身背心介紹荔枝窩好去處彈起,當年於鏡頭前跑來跑去不斷盪奶,令網民未出發先興奮!雖然32歲的李小姐2019年已經出嫁成為人妻,但對於賣身材方面仍然不遺餘力,今次介紹露營又再度引起網友關注……

圖文:東方新地、有關機構

事緣有巴打發帖問「其實《東張西望》係介紹露營定女主持對嘢?」,又話「頭先個幕,我個focus淨係落左對嘢度」講到咁澎湃,其實想講邊個呢?
經網民提供圖片方便討論之下,一睇原來又係李旻芳 0

介紹 Glamping 緊身劈柴

呢集12月播出的《東張西望》其實係介紹長洲西園特式營帳以及野外製作「乞兒雞」,但網友焦點就完全集中在落力劈柴的女主持身上:

0
隻雞Ready了,鏡頭就聚焦擺上枱嘅一對…..手!
0
食到自己親手撕嘅雞,係開心嘅。

睇返影片,其實主持本身有外套,係去到最尾先除低件披露出驕人身材:

&feature=youtu.be

不過都有網民表示,比較懷念已經離開咗無綫的《東張西望》女主持林泳淘,認為佢嘅窄身衫同斜孭袋先至係最吸引:

0
林泳淘已經離開咗無綫去ViuTV拍劇,新作《打天下》將於2020年播出。

2016年李旻芳先最經典 荔枝窩睇景變睇盪奶

早在2016《東張》已經做主持的李旻芳,曾經同嘉賓伍允龍介紹荔枝窩好去處,上船出發時,穿白色貼身背心及黑色貼身嘅李旻芳,於碼頭直奔落船!由於上圍激凸配合地心吸力,李旻芳上圍不斷左右搖晃,盪奶指數爆燈,令網民流晒鼻血!
0

李旻芳之後雖然冇再跑來跑去,但鏡頭仍不斷大特寫其飛彈胸,真係睇到人O晒咀!

0

片就搵唔返,但如果想重溫李旻芳的演出,她在《火線下的江湖大佬》演出「一樓一鳳姐」都幾入型入格:

最後,身材以外,李旻芳喺《再創世紀》飾演影射股評財演胡孟青「直播落淚」忍喊1分鐘,當時都試過獲網民激讚的!