有拖拍?佘詩曼情人曝光!

有拖拍?佘詩曼情人曝光!

最新娛聞

廣告

41歲佘詩曼一向專注工作,感情事一直未有着落!雖然佢唔急於搵個伴,但粉絲都好想佢幸福!昨日,佘詩曼於網上晒情人相,睇吓邊個咁有福氣先!

延伸閱讀︰

驚爆林夏薇老公秘媾嫩模

家族爭產4,600萬 官恩娜母遭三姊妹告

新歡貌似柯震東

正當大家都好想佘詩曼搵到真命天子之際,阿佘昨天於微博貼上貌似柯震東嘅一男子合照,阿佘留言:「暑假快將結束,爭取時間拍拖仔,我的小情人!」嘩,呢個後生仔就係阿佘所講嘅情人!?不過,網友猜呢位小情人可能係阿佘親戚,趁暑假完結前,阿佘約對方出來食飯聊天而已!

其實,41歲嘅阿佘真係keep得好好,不論淡妝或素顏一樣皮膚白滑,非常省鏡!因此,相信阿佘大把人追,只係佢專心工作,未有時間談情啫!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!