吳卓羲

吳卓羲開金口 再度演繹《別怪她》

最新娛聞

廣告

藝人 吳卓羲 (Ron)除咗係一名演員之外,唔知大家記唔記得佢係一個歌手呢?當年佢首《別怪她》真係唱到街知巷聞,去唱K點都一定會點呢首歌!不過之後Ron就封咪好少再唱歌啦。事隔十年,佢終於開金口再度演繹佢首代表作,全因HMV最近請到佢、陳嘉莉(Kelly)同網絡紅人達哥(林慧韡)一齊拍廣告!

 

延伸閱讀︰

《律政強人》世界仔曹永廉 娛樂圈浮沉23年

坤哥秘戀王卓淇 龔嘉欣疑做第三者

唱K神器 方便攜帶

廣告內容就係圍繞住日前HMV揚言將會向全港市民送出50萬枝嘅「唱K神器」。問到Ron平時有冇玩過呢枝咁潮嘅唱K神器,佢就話有喺朋友屋企玩過,主要都係陪小朋友一齊唱歌。最重要係呢枝咪令佢可以隨時練歌,方便之餘又唔會影響到其他人。

內容吸引 夠代表性

近年Ron就好少喺香港拍廣告,今次點解佢會接拍呢個廣告呢?佢話今次呢個Project內容好有趣,唱番自己首首本名曲好能夠代表自己,而且同枝唱K神器不謀而合,所以就吸引到佢接呢個廣告啦。

首次合作 互笠高帽

Ron第一次同兩位拍擋合作,覺得Kelly笑起上嚟好甜,好上鏡。對於達哥,佢就話知道對方係網絡紅人,個樣令人好開心,合作得好愉快。而Kelly同達哥都不約而同咁讚Ron好有型又靚仔,做嘢時好認真,好Charm咁話喎!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!