愛.回家

《 愛.回家 》無限添食 新一輯又冇馬家

最新娛聞

廣告

無綫處境劇 《 愛.回家 》系列《八時入席》將於1月5日告別觀眾,當以為《愛.回家》終於大結局之際,大台就公布新一輯處境劇《愛.回家之開心速遞》假定2月20日晚上8時播出。日前演員們出席記招,早前有傳無綫急call觀眾念念不忘的「馬家」回歸谷收視,可惜云云人海中發現只剩「馬虎」劉丹一人,「馬家」未能於新劇團圓。而暫定有180集的《開心速遞》,陣容有劉丹、單立文、湯盈盈、羅樂林及呂慧儀等人,拍到第四輯嘅《愛.回家》系列,欠缺馬家的收視光環,未知能否獲取觀眾的喜愛?

撰文︰東方新地

增添靈異元素

《愛.回家》第三輯《八時入席》雖搵來好戲之人毛舜筠及視帝黎耀祥坐陣,但觀眾仍對「馬家」念念不忘,所以收視就未如想像中咁好。當以為《愛.回家》播埋《八時入席》最後兩集就大結局就錯啦,事關只要口啤好的節目,不論劇集、綜藝等等,無綫都會一直翻炒再翻炒,拍到爛為止。小編正式宣佈︰新一輯處境劇《愛.回家之開心速遞》日前舉行記者招待會,公佈演員名單及造型,並假定於2月20日晚上8時播出。監製羅鎮岳就表示今次的處境劇依然適合陪住大家食飯,不過會加入靈異元素,成件事係開心喎!

九成會添食

而陣容方面,就冇觀眾期待齊齊整整嘅「馬家」,只有「馬虎」劉丹單拖有份參與。丹爺接受訪問時就話馬家唔齊人都無辦法,始終大家自己都有自己嘅嘢做,所以會尊重公司的決定。今次飾演速遞公司老闆的丹爺在劇中有三個女兒,長腳蟹及港姐蘇韻姿飾演二女及三女,但大女就保持神秘。丹爺更指佢的處境劇係九成都會添食,好似當年《真情》咁⋯ 不過宜家 愛.回家 系列無限添食,睇個勢真係有機會長命過《真情》喎。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!