何廣沛

28歲扮中學生 何廣沛 兩線劇狂洗腦

最新娛聞

廣告

《親親我好媽》大講港媽話題熱爆全城,其中廿幾歲扮小情侶的 何廣沛 (Matthew)和江嘉敏(Kaman)成功搶鏡之餘仲引來不少爭議,當中梗係有讚有彈,不過入行五年的Matthew可塑性認真高, 2014年已經在《女人俱樂部》扮過吳啟華學生版,去年在《律政強人》就演方中信徒弟仔阿Nick彈出 ,仲攞到星和無綫電視大獎2016「TVB最佳新人獎」,今年更獲無綫力捧,一連在兩線劇《財神駕到 》和《親親我好媽》都擔任重要角色,直頭係洗腦式入屋,真係唔怕你睇厭,最怕你唔知佢係邊個啫 !

撰文:東方新地

原來Matthew中學時曾就讀赤柱聖士提反書院,中三時隨家人移民到三藩市,曾經在美國加州州立大 學讀會計系,但讀咗年半就回流香港,曾經做過model,之後在2012年加入了無綫第26期的藝員訓練班,做鄭丹瑞學生。據Matthew講,他早在入行前已經認識「天堂鳥」成員Lincoln,曾經有機會加入 「天堂鳥」玩MK-Pop,不過無綫落order要Matthew專心拍劇,結果Matthew受到無綫力捧,捱咗唔 使五年就捱出頭!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!