沈月

城城方媛大婚 火紅沈月搶盡風頭

最新娛聞

廣告

51歲天王郭富城昨日迎娶29歲內地女友方媛 (Moka),於半島酒店低調舉行婚宴,天王正式榮升人夫!由於城城要貫徹低調作風,婚宴只邀請雙方家人及少數圈中人出席,其中隨父母沈嘉偉及邱淑貞出席、被稱作「至索星二代」的 沈月 ,呢晚以一身火紅運動裝配黑色低胸衫亮相,再戴埋副紅框黑超,輕易成為眾多嘉賓中最搶鏡的一個!

城城方媛大婚

昨日突然爆出城城喺半島酒店舉行婚宴的消息,傳媒知悉後蜂擁而至,不過一直未見主角。等了大半日,城城終於肯發相,見到佢身穿型仔tuxedo,打上紅色煲呔,仲有同兄弟團的合照!

其後城城及方媛的裙褂照及婚紗相亦曝光,裙褂照中方媛只係戴上兩對龍鳳鈪,而城城就戴住隻靚錶,兩人都冇戴戒指。婚紗相中城城穿上Tom Ford黑色禮服,輕輕擁着白色暗花婚紗的方媛,簡約優雅,非常幸福!

低調擺酒

由於城城希望低調,所以昨晚婚宴只邀請雙方家人及少數圈中人,當中包括張智霖及袁詠儀夫婦、沈嘉偉與邱淑貞一家三口、經理人小美及排舞師Sunny Wong等等。

邱淑貞 風采依然

其中昔日性感女神邱淑貞雖然已經48歲,又係三女之母,但依舊明豔照人,昨晚佢以低胸黑色套裙亮相,輕輕露事業線,網民們都大讚索爆!不過大家都估唔到,豆斗呢晚會被大女沈月搶晒鏡!

沈月 搶盡風頭

凌晨十二點開始,出席婚宴的兄弟及賓客陸續離場,邱淑貞步出時保持燦爛笑容,不過風頭隨即被跟在後面的大女沈月搶晒!沈月呢晚以全紅色打扮示人,鮮紅運動外套及鮮紅運動喇叭褲,內裏則是黑色低胸裝,有型又性感!另外沈月紥住條高高的馬尾,戴住副襯到絕的紅框黑超,舉手投足如同國際巨星!

星味爆發

事後沈月喺IG上載當晚的火紅造型照,喺梳化上擺晒甫士,真係好有星味!

原來沈月配戴的飾物都好潮,係眼睛、鼻同嘴!

仲有婚宴上「沈月小姐」的坐位名牌,認真架勢!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!