陳瀅

姣你唔起呀? 回味 陳瀅 精選索爆圖集

最新娛聞

廣告

講到近日最火紅嘅大台小花,絕對非陳瀅 (Jeannie) 莫屬!佢喺熱播中嘅無綫劇《 全職沒女 》中連色環誘張振朗,由車上開胸露腿,到浴缸濕身色誘,相信觀眾都流晒口水!其實過往陳瀅BB都唔吝嗇晒靚body,依家就同大家重溫一下!

「姣你唔起呀?」

早前一集講到佢要避雨,就順路上咗張振朗架車,隨即喺車內大展姣功,借意撞吓張振朗個身,又用紙巾抹大腿同拉開外套抹胸口,睇到觀眾紅都面埋!

濕身女僕

之後另一集講到張振朗叫陳瀅清潔房間,當清潔洗手間時,張振朗行入去,就見到着住一身女僕裝嘅陳瀅浸喺浴缸中,張振朗即進入「FF」mode,幻想對方濕身色誘自己,陳瀅單眼放電又咬唇,小編已經不行了……

沙灘女皇

現年27歲嘅陳瀅有樣有身材,鬼妹仔性格夠晒豪爽,泳衣照當然少不了!

半透明的舞孃

陳瀅鍾意哂Body唔係咩新鮮事,早喺寫真集《半透明的舞孃》入面,佢就已經影過半裸照,只遮三點,勁大膽!

陳瀅BB靚女得嚟又唔係一般大眾臉,反而有一種奸奸哋、姣姣哋嘅感覺,更令人欲罷不能;另外身材好得嚟又唔係四肢勁纖細,而係較圓潤、有肉地,正呀!

 

呢張經典照又點少得?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!