袁文傑

《不懂撒嬌》霸氣游生 「亞視型男」 袁文傑

最新娛聞

廣告

無綫4K劇《不懂撒嬌的女人》有久違的林文龍和宣萱回歸,另外王浩信和唐詩詠呢一對sweet到爆,角色同劇情都甚有口碑。不過播出前大家都估唔到,除了一眾主角外,飾演大老闆游生的 袁文傑 同樣人氣急升!成名於亞視的 袁文傑 高大有型,劇中角色甚為突出,得到唔少網民關注,依家一齊認識佢!

袁文傑 《不懂撒嬌》游生搶戲

袁文傑喺《不懂撒嬌的女人》中飾演傲星集團大老闆游俊傑 (游生),係宣萱及林文龍等人的上司,雖然出場時間唔多,不過每次登場都喺霸氣十足,強勢如Mall姐都要忌佢三分!劇中袁文傑大部分時間都喺西裝骨骨,身材高又健碩當然着得非常好睇,另外佢不時有去泳池游水的戲份,充分表現出佢自信的Body。呢個男配角,非常搶鏡!

同翟威廉撞晒樣

袁文傑憑《不懂撒嬌》人氣急升,原來佢同另一個同樣係亞視出身的現無綫藝人撞晒樣,就係翟威廉啦!事緣翟威廉早前喺FB分享一段趣事,原來佢姨媽都將佢同袁文傑撈亂咗!相似程度可想而知。

那些年 亞視型男

1972年出生的袁文傑今年45歲,俊俏面孔加上189cm (6尺4寸) 的身高令佢外型非常出眾,在亞洲電視期間被稱為「亞視型男」。袁文傑1991年畢業於無綫藝員訓練班,後來轉到亞視發展其演藝事業,拍過《雪花神劍》、《情陷夜中環》等多部重頭劇,為亞視一線小生。

 

袁文傑當年同唔少亞視女星如萬綺雯、田蕊妮等合作,相信佢哋將來好大機會喺大台再合作……

露股浸溫泉

2008年時袁文傑同吳亭欣去咗日本東北部拍攝旅遊節目《愛在異鄉的季節》,佢為咗將日本傳統浸溫泉的風俗表達俾觀眾,入鄉隨俗,連底褲都唔着,全祼上陣,喺鏡頭前露出巨股,全心全意享受溫泉之樂。佢呢種為亞視出力不惜一切的心態,睇得出佢對每件事都要盡善盡美!

《家有囍事》個家明

1992年佢喺訓練班畢業冇耐,就拍咗套經典大作《家有囍事》,對手仲有張國榮同毛舜筠!而佢飾演的就係家明,即係毛舜筠個表哥,但唔知係咪導演見袁文傑太高大,鏡頭唔太夠位,全套戲連一個正面鏡頭都冇,唔係影住背脊,就係被侍應托盤遮住。但正正係咁,呢個冇樣睇的表哥,就留咗一個深刻印象俾觀眾!

兼職講波佬

袁文傑演員外仲有另一個身份,就係一個英超球會阿仙奴的忠實球迷,佢喺YouTube有一個名叫《傑出阿仙奴》的足球節目,分析阿仙奴每場波的嬴輸關鍵。大家唔好以為袁文傑識少少扮代表,《傑出阿仙奴》每集都幾乎長20分鐘,有晒數據分析,功課做到足。據知《不懂撒嬌》監製都係睇咗佢呢個節目,認為佢分析理性又夠霸氣,於是邀請佢演出「游生」一角!

名草有主

袁文傑 迷倒唔少士,不過佢其實早已名草有主,佢同1995年落選港姐、人稱「Jackeline姐姐」的張潔蓮交往6年幾,非常恩愛!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!