袁文傑

關心動物權益 袁文傑 :棄養動物係仆街!

最新娛聞

廣告

無綫劇集《不懂撒嬌的女人》熱播,有久違的林文龍和宣萱回歸,另外王浩信和唐詩詠呢一對sweet到爆,飾演大老闆游生、成名於亞視嘅 袁文傑 同樣受人注目!劇入面嘅游生非常霸氣,連Mall姐都要忌佢三分。而現實中嘅 袁文傑 出晒名關心動物權益,昨晚佢喺Facebook live講起動物問題時即游生上身,更忍唔住大罵:「棄養動物嗰啲人係仆街!」

原文:Sunday Kiss
圖片:袁文傑 Facebook

袁文傑 《不懂撒嬌》游生搶戲

袁文傑 喺《不懂撒嬌的女人》中飾演傲星集團大老闆游俊傑 (游生),係宣萱及林文龍等人的上司,雖然出場時間唔多,不過每次登場都喺霸氣十足,強勢如Mall姐都要忌佢三分!劇中袁文傑大部分時間都喺西裝骨骨,身材高又健碩當然着得非常好睇,另外佢不時有去泳池游水的戲份,45歲嘅佢身型保持得非常好。呢個男配角,非常搶鏡!

「棄養動物係仆街!」

袁文傑昨晚喺《東方新地》Facebook跟網民live chat,回應網民問題時風趣又幽默,由當年《家有囍事》到愛隊阿仙奴都無所不談,反應極佳!不過當談到動物問題時,一直笑容滿面嘅袁文傑即時變得嚴肅,呼籲養小動物嘅人一定要有愛心、關懷以及責任,之後更忍唔住大罵:「棄養動物嗰啲人係仆街嚟㗎!」另外又痛斥虐待動物嘅人。雖然用字係粗俗咗啲,不過睇得出佢真係好關心動物權益,所以網民紛紛留言支持!

唔食魚翅鵝肝

魚翅嘅製作方法殘忍, 袁文傑亦曾在Facebook share咗關於處理魚翅嘅影片,呼籲大家唔好食,因為「沒有求,也不需供了」。除咗魚翅, 袁文傑 前幾年都分享過世界反鵝肝日嘅資訊,佢就話:「沒有這樣兇殘的品味!弱肉強食的世界,要殺,但不要有折磨的過程,不要扭曲其天性!」

動物園囚禁動物殘酷

好多人鍾意去動物園,但係動物被人囚禁喺動物園其實係剝奪緊佢哋嘅自由。 袁文傑 就覺得動物園囚禁動物嘅行為好殘酷,我哋去動物園睇動物其實係好殘忍嘅事,只係大家觀念都扭曲晒,當咗係理所當然。

呼籲停止參與馬戲團活動

除咗被囚禁喺動物園嘅動物之外,馬戲團入面表演嘅動物更加悲慘,喺馬戲團精彩嘅表演背後,表演嘅動物受到慘絕人寰嘅虐待。 袁文傑 分享過一宗關於美國夏威夷馬戲團入面,表演嘅大象失控攻擊馴獸師致死嘅意外,佢認為造成意外嘅兇手其實係人類自己,呼籲大家停止參與所有馬戲團活動。

呼籲停止皮革象牙買賣

袁文傑 亦都呼籲大家唔好買賣象牙同皮革,象牙傷害大象,而皮革品嘅製造過程更加係慘不忍睹。

支持領養不棄養

袁文傑 亦都好關注寵物,佢經常分享關於繁殖場嘅慘況,呼籲大家要領養而且唔好棄養寵物。

戒飲牛奶

袁文傑 亦表示自己戒咗飲牛奶,好多人都唔知原來牛奶嘅製造過程都好殘忍,袁文傑 仲話牛奶係牛飲嘅,對人類冇益處。只要係傷害動物做成嘅產品,袁文傑 一併拒絕,果然係愛心爆棚嘅暖男!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!