《不懂撒嬌的女人》

《不懂撒嬌的女人》 人生贏家其實係「賤Han」?

最新娛聞

廣告

無綫劇集 《不懂撒嬌的女人》 日前大結局,觀眾回響甚大,尤其Cherry (唐詩詠飾)同Saving (王浩信飾)的結局惹來唔少不滿,只留下一啲想像空間俾觀眾。而小編就覺得,Hanson(黎諾懿飾)先係劇中人生贏家!之前食女無數不在話下,最後仲登上CEO寶座,再抱得索台妹張瑋純歸,仲唔係佢玩晒?

一腳踏兩船 唐詩詠、白雲兼得

劇集初始,Cherry同Hanson係情侶關係,Cherry又靚、又叻仲十分勤奮,簡直係個模範女友!不過Hanson仍未心足,於上海工作時搭上身材勁爆的白雲,隔咗一排Cherry先發現兩人關係。 Hanson身邊有兩個索女,簡直係享盡齊人之福!

大難不死 被踢走再被重新獲聘

唔好睇Hanson喺劇中好有「馬壯」的影子,搞笑又無厘頭,其實佢喺公司都有相當高嘅位置,甚至同擔當商場租務部總經理Mall姐平起平坐。Hanson係傲星推廣部總經理,同Mall姐經常互相競爭邀功,可惜最後爭輸咗,更被逼走離開公司。但後來Mall姐爲對付死對頭Gordon,邀Hanson重返公司。Hanson大難不死,認真好命!

抱得嬌嗲台妹歸

雖然Hanson十分「花fit」,但多次感情未能開花結果,不過編劇十分偏心Hanson,臨結尾安排一位美女同Hanson恩恩愛愛,呢位美女就係張瑋純、Saving的台灣表妹純純!内容講述Saving每日send ICQ聯絡Cherry,但始終得不到回覆。張瑋純唔忍心見表哥苦苦等候,於是找來Hanson破解Cherry密碼,代之回覆。後來純純的嬌嗲神功,成功融化Hanson,兩人最後發展成情侶。Hanson輕易抱得台妹歸,各位港男係咪好羡慕呢?

登上CEO寶座

臨近劇終,行政總裁一位懸空,同事下賭注,估吓邊個會係CEO,大熱人選當然係Gordon同Mall姐啦。而自信心爆棚嘅Hanson就重注買自己升為行政總裁,各同事十分懷疑,只有Oscar(張達倫)一人投注Hanson。點知道結果出乎意料之外,真係由Hanson上任CEO!關於CEO一職,原來大老細有問過Gordon同Mall姐,前者就話自己對上海的項目較感興趣,後者就覺得風險太大,所以Hanson誤打誤撞成爲CEO,今次發過豬頭啦!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!