林嘉華

同姚子羚忘情激咀 林嘉華被老婆?到實

最新娛聞

廣告

林嘉華近日在電視劇《燦爛的外母》中做花?角色,仲有個索爆女友姚子羚,同36歲子羚早前的一場深情咀戲,未出街已成為網上熱話!長居加拿大的林嘉華最近回港三個月,老婆劉寶珍做跟得夫人陪夫回港宣傳?到實,剛滿60歲的林嘉華雖然已經係花甲之年,但無論身型與樣貌都完全唔似,太太睇緊啲絕對可以理解!

林嘉華咀姚子羚 網民唔like

入行40年的林嘉華演過無數角色,近年都係香港加拿大兩邊飛。近日由港視重返TVB,由之前喺港視《警界缐》走開的型佬路線,忽然轉演輕鬆喜劇,更演口花花的花?角色,仲同年輕24年的姚子羚演情侶兼拍咀戲,令網民好妒忌,更以「美女與野獸」來形容!但華哥就覺得,觀眾應該睇劇情同角色,唔應該計算演員的年齡!

林嘉華唔介懷網民對咀戲反感,更代太太否認為此呻醋,林嘉華話:「太太會追我演嘅劇集,佢唔止作為觀眾咁畀意見,又會企喺我嘅角度去睇,意見仲好中肯!」

林嘉華:太太100%信任自己!

雖然林嘉華代太太發言話唔介意,但查實今次華嫂跟實林嘉華返港做宣傳,不但陪出席活動、做訪問,開工收工都行孖咇,實行人釘人跟到實。早前,華哥出席完活動後,就趕去中環會合太太與朋友飯局。飯後華哥接受本刊記者訪問時,被問到太太會唔會介意佢同姚子羚嘅咀戲,佢就話絕對冇,太太係自己最忠實嘅觀眾,仲話自己識得抽離,強調太太100%信任自己!

林嘉華為興趣拍劇

現年60歲嘅林嘉華84年同從事服裝指導的劉寶珍結婚,一轉眼33年,兒子林政峰亦已經29歲,以往嘉華哥返港拍劇,太太都留在加國,不過今次就做跟得夫人!嘉華哥又坦言自己熱愛演藝工作,金錢都係其次,希望將來繼續有多啲好劇本俾佢演出啦!

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!