李佳芯

陳豪偷嗒咪神?李佳芯小背心色誘森美反擊

最新娛聞

廣告

李佳芯 (Ali)同陳豪喺台慶劇飾演一對「合約夫妻」,雖然表面上有名無實,但其實雙方都有意思!日前一集講到李佳芯發現陳豪在酒店與泳衣上陣的陳偉琪色誘,於是醋意大發,除剩件白色小背心闖入森美個帳篷過夜,誓向陳豪反擊!

陳偉琪再色誘陳豪

喺《誇世代》初段俾人拉咗坐監的「咪神」陳偉琪,今集又再性感示人,泳裝上陣色誘陳豪,非常狼死咁又攬又錫,仲叫陳豪幫佢搽太陽油!而呢一切,都被坐在一旁做訪問的李佳芯(Ali) 看在眼內……

陳偉琪慘遭顏射

不過陳豪依舊不為所動,仲將成枝太陽油倒落對方個頭度!於是陳偉琪就成面白色液體……

唯然話係「合約夫妻」,但Ali其實一直喜歡陳豪,見到陳豪同陳偉琪苟且的畫面當然醋意大發,不過陳豪就勁決絕咁話唔關Ali事,就算佢要出去同其他女人上床都得!

李佳芯色誘森美

嬲爆的Ali於是前去搵陳豪好基友森美傾訴,更加係「你做初一 我做十五」,闖入森美瞓緊覺的帳篷!

白色小背心誘惑

鏡頭見到Ali除剩件白色小背心,將頭髮撥到一邊,「笑淫淫」咁望住森美,成個畫面夠晒香豔!

森美晒肌

進擊的Ali個樣夠晒狠,講完句「今晚辛苦你啦」,之後就一手扯開森美件衫,森美就露出結實肌肉,正呀喂!

問你點忍!

點知原來無下文,Ali一挨落去就已經瞓著咗!

陳豪激死

第二朝,扮唔緊張Ali但又其實擔心到死的陳豪上到嚟,見到Ali同森美攬埋一舊瞓喺帳篷內,即時激到面容扭曲!

見到陳豪火冒三丈,Ali淡淡然咁話對方喺酒店同其他女人幽會,無資格阻止佢同第二個男人瞓!

究竟呢對「合約夫妻」最後會點呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!