蕭正楠

蕭正楠收陸永聖誕禮物灰爆 究竟係咩嚟?

最新娛聞

廣告

早前聖誕佳節,唔少人都會同一班朋友開party,交換禮物就少不了,不過想交換到一份適合自己又有心思的禮物,這些機會真係唔係個個有!蕭正楠同一眾藝人朋友都唔例外,去到陸永屋企開聖誕party,不過抽中咗陸永份禮物之後當堂灰到爆,咩笑容都無晒!

蕭正楠陸永家開party

蕭正楠早前聖誕節與女友黃翠如、陸永夫婦、C君及唐詩詠等人,齊齊去到陸永屋企開party,食大餐兼交換禮物。陸永太太Reina在IG上載合照及短片,其中蕭正楠拆禮物的片段非常爆笑!話說佢抽中陸永的禮物,不過禮物紙未拆完,蕭公子就發現唔對路……

蕭正楠收禮灰爆

原來陸永準備的禮物係一隻聖誕老人公仔,不過隻公仔個樣唔多討好,仲要成身都係灰色,難怪蕭公子打開之後當堂灰晒,呆咗咁企喺度,默不作聲的苦笑!

同蕭公子相反,陸永同C君笑到停唔到,C君稱「有咩好得過聖誕節收到聖誕老人!」陸永回應:「我幾有心,幾難買到個咁樣衰!」蕭公子都唔知好嬲定好笑!

蕭正楠 送梳打餅 檸檬薑

蕭公子抽到份咁灰的禮物,不過原來佢自己準備的禮物亦唔係好得去邊!佢接受訪問時稱自己當日收工趕去party,無咩時間準備,所以求其買咗梳打餅同檸檬薑做作交換禮物,之後更由C君女友黃天頤抽中!蕭公子怕對方唔開心,所以額外準備了「利是」補數!咁就差唔多!

去片:

有咩嬲得過聖誕節抽到聖誕老人… 仲要係灰色嘅! @edwinsiu @6wing_fama
MISSUS 6(@missussix)分享的貼文 於 張貼

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!