李佳芯

視后大熱之一 有信心封后 李佳芯:我會投自己一票!

最新娛聞

廣告

一眾誇世代的主要演員包括陳豪、李佳芯 、江美儀、龔嘉欣、譚凱琪、麥明詩等,日前出席「終極『誇』世代」的宣傳活動。嚟緊就係萬千星輝頒奬禮,問到有份角逐視后的李佳芯(Ali)有冇信心,佢話今年三套主演劇集出咗街,因為辛辛苦苦咁工作,所以一定有信心,而且會支持自己,投自己一票!

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

李佳芯上位快 備受力捧

2016年李佳芯勇奪「飛躍女藝人」後受到無綫力捧,而今年Ali有多套擔正的劇集出街,包括《與諜同謀》、《踩過界》、《誇世代》,喺早前在大馬舉行的《TVB 馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2017》Ali憑《踩過界》「我最愛TVB女主角」,之後又在《Yahoo人氣搜尋2017頒獎典禮》及《星和無綫電視大獎2017》,攞咗「人氣最愛女主角」及「我最愛TVB女主角」,難怪被譽為下一個衝視后的大熱人選。

有信心封后

Ali接受本刊訪問,問到對攞視后有冇信心?佢話:「次次話冇信心都畀人鬧!所以今次有信心,今年好開心三套劇都出咗街,唔同類型嘅角色都有,希望觀眾喜歡,辛辛苦苦拍劇捱咗一年,所以我會投自己一票!」

唔諗結婚

問到新一年嘅大計會唔有包括埋結婚呢件重要事情,李佳芯就話2018年劇接劇,暫時就咁睇自己嘅時間表2018年大半年都係要拍劇渡過,所以感情暫時唔諗住,都要醉心同努力工作。佢同拍拖兩年嘅ViuTV主持男友陳炳銓(Danny)感情愈趨穩定,早前二人養咗一隻黑狗仔「豆豉」,更一家三口在西貢市溫馨出巡,打風都唔甩,梗係事業行先啦!

李佳芯憑《踩過界》奪視后 是非精變演技派

《踩過界》在去年年中播放後,反應非常好,劇中男主角王浩信爆紅外,李佳芯的演技亦不可忽視!在《踩過界》中飾演Never的她,姣又得、清純又得、專業律師look又得、連癡情都得。在短短幾年間,由《學是學非》的一個是非精,慢慢變成一個演員,再慢慢成為一個實力派演員,雖然年資未必夠其他視后,但在無綫這個缺人潮中,她的演技都算是「夠班」了。

「新一代無綫狐狸精」李佳芯 愈做愈惹人愛

其實李佳芯原本在有線擔任體育和綜藝節目主持,當時因為傻大姐的形象,已經有不少觀眾對她留下深刻印象,到2012年,李佳芯由有線轉去無綫之後,跟翠如一樣,轉會後即有很多幕前的工作機會,更有機會拍劇。而在短短5年間,李佳芯的演戲細胞被無綫「激發」,逐漸由主持轉型為演員,連她主持的綜藝節目《學是學非》亦宣告要退出,全力拍劇。最後她憑《名門暗戰》一個情婦角色,被人貫上「新一代無綫狐狸精」之名,成功入屋,但Ali未有因此被定型,各類型角色都試過。

踏入2018年,Ali繼續劇接劇,呢排佢忙拍新劇《BB來了》,劇中同黎諾懿飾演夫婦,Ali仲扮大肚婆同新手媽媽,又係一個具挑戰性嘅角色!

睇番視后之爭,其實《不懂撒嬌的女人》的「Mall姐」宣萱都有機會,不過另外還有胡定欣、田蕊妮、鮑起靜等好戲之人,視后之爭似乎充滿變數呢!

最佳女主角提名名單:

宣萱《不懂撒嬌的女人》

鮑起靜《同盟》

胡定欣《同盟》

李佳芯《誇世代》

林夏薇《乘勝狙擊》
陳敏之《親親我好媽》
江美儀《親親我好媽》
黃心穎《與諜同謀》
陳松伶《全職沒女》
唐詩詠《不懂撒嬌的女人》
蔡思貝《踩過界》
薛家燕《燦爛的外母》
湯洛雯《燦爛的外母》
黃翠如《使徒行者2》
黃智雯《雜警奇兵》
李司棋《溏心風暴3》
關菊英《溏心風暴3》
米雪《溏心風暴3》
岑麗香《溏心風暴3》

下一頁:TVB 2018重頭劇晒冷

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!