張栢芝

攰爆陪囝囝去嘉年華 張栢芝 陪玩飛天 嚇到面青

最新娛聞

廣告

為照顧一對寶貝仔Lucas 及Quintus,張栢芝刻意減產做全職媽媽,日日湊仔為樂的她,趁著聖誕及新年長假期,帶兩個兒子去AIA「歐陸嘉年華」玩,除了玩攤位遊戲掟公仔,就算自己攰到爆,仍陪住10歲Lucas去玩機動遊戲「飛天韆鞦」,當機動遊戲揈到上半空時,栢芝全程用手撳住個頭,嚇到面都青埋!為氹阿仔開心,幾驚都要克服,阿媽真係唔易做!

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

張栢芝 攰爆陪囝囝去嘉年華

張栢芝計劃明年開戲做導演,近期已忙於籌備,早前公開招募新演員,最近又忙於搞自家服裝品牌生意,不過點忙都好,栢芝一定留大量時間畀兩個兒子。 12月26日Boxing Day,栢芝帶兩個仔去中環「歐陸嘉年華」玩。據知情者透露:「因為計劃明年做導演,栢芝呢排都有好多嘢要籌備,加上內地有商演,聖誕都仲要開工,但因為上年帶過兩個仔去嘉年華玩,兩個仔玩得好開心,當知道又有得玩,已經嘈住要去,栢芝咪趁做完嘢,陪兩個仔玩完再去食飯囉!」

去中環嘉年華

當日傍晚約六時許, 栢芝帶住Lucas及Quintus, 約埋髮型師好友Marvin,到達中環「嘉年華」會場,甫入場就拖住兩個仔,急急腳迫排隊玩攤位遊戲,7歲細仔Quintus見到啲毛毛公仔已經非常雀躍,捉住栢芝玩拋呼拉圈遊戲,只見栢芝拖住Quintus,細心教他拋出呼拉圈落啲公仔度,不過兩兄弟一直掟唔中,為幫兒子贏公仔,栢芝就落力掟,好彩最終贏得兩隻戰利品。

玩完攤位遊戲,她再陪兒子玩機動遊戲「飛天韆鞦」,不過細仔Quintus驚驚唔敢玩,於是栢芝頂上陪Lucas兩個人玩,而髮型師Marvin就帶Quintus去買棉花糖,邊食邊等媽咪同哥哥,Quintus更加食到啜埋手指,十分可愛!

陪Lucas玩「飛天韆鞦」

啱啱開完工的栢芝似乎冇乜精神,但仍頂硬上陪兒子玩機動遊戲「飛天韆鞦」,開始時仲見栢芝笑晒口!

Lucas全程玩到笑唔停,反而栢芝愈玩愈驚,成個樣硬晒軚,仲要用手撳住個頭,直至機動遊戲停低才有番笑容。三母子玩了個多小時,才盡興離開。

Lucas幫手撩牙

去完嘉年華當晚,栢芝就在lG晒相,除表示去了嘉年華玩,又放了一張吃完飯攰到瞓著覺嘅相|大讚Lucas十 分乖巧,知道媽咪攰到瞓著,一直陪在她身邊,仲幫佢撩牙,栢芝更感動表示「教我如何不愛你」。

工作湊仔兩邊忙

假期期間,栢芝要返內地工作,就帶埋Quintus陪開工,Lucas要出席同學仔party才未有同行。放完聖誕新年假,稍後又要為兩個仔學校考試忙碌,栢芝真係廿四孝媽咪。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!