姚子羚

「最佳女配角」大熱 索爆表哥姚子羚

最新娛聞

廣告

《萬千星輝頒獎禮2017》舉行在即,坊間已經有很多不同的預測賽果,除了視帝視后之戰,男女配角競爭亦非常激烈,其中女配角大熱姚子羚(Elaine)獲得大批網民及藝員支持,得獎機會極高!出晒名身材索爆的子羚體重100磅,擁23吋纖腰仲有豐滿上圍,係唔少女士夢寐以求的魔鬼身材,睇到男士們熱血沸騰!

撰文: 東方新地
圖片: 新傳媒資料庫、TVB、姚子羚 Instagram

戰鬥格 最佳女配角

姚子羚(Elaine)以去年度熱播劇《同盟》內韋以柔一角角逐最佳女配角。劇中姚子羚日日戰鬥格,窄身性感短裙配上斗零高踭鞋,仲同劇中男友陳山聰激吻過不停,晚晚睇到大家熱血沸騰!

《同盟》性感打女

姚子羚 在《同盟》飾演韋以柔一角,表面上是集團公關部主管,幫大姐大鮑姐做事,但其實不時要應付打鬥場面,好有挑戰性!雖然子羚要做打女,穿著卻日日性感艷麗。子羚佢同劇中男友山聰有勁多咀戲,日前山聰同子羚宣傳新劇時,大讚子羚好好錫,不知有多少男士想好似山聰咁有艷福呢!

每次出席宣傳活動,子羚都博到盡晒身材!

姚子羚大方回應「表哥」改圖

每當姚子羚出現,連帶「表哥」亦會出現。「表哥」是指網民將姚子羚的眼睛擦走妝容,將其改圖至豆豉眼的她。外貌古怪嚇人,但是問到姚子羚會否介意網民此改圖行為,她不但沒有生氣,反之卻完全不介意,非常大方!

姚子羚今年就38歲,絕對唔係十八廿二,不過樣貌身材都keep得非常好,體重100磅、上圍豐滿、23吋蜂腰,再加埋白裡透紅肌膚,少女味又有,女人味亦有!佢亦不時在社交網站post相派福利,大騷fit爆身材!

子羚咁Fit,點都有啲瘦身秘訣,佢經常跑步、行山,又會同胡說八道會一班姊妹做gym,實行健康人生。飲食方面,子羚就話自己堅持每餐只食七成飽,亦奉行少食多餐,宵夜都只食菜。佢仲有一個秘訣,就係臨訓前飲一壺湯,有冇用,睇子羚的身型就知!

今次飾演Kate一角咁出位,唔知子羚可唔可以繼2015年《張保仔》的炎貴妃後,再下一城奪得「最佳女配角」呢?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!