張振朗

男配角大熱 《踩過界》張振朗 擺脫做翻版

最新娛聞

廣告

張振朗入行只有短短七年,由被稱為「翻版黃宗澤」到「翻版張智霖」,一直未能擺脫翻版稱號,直到去年先在《全職沒女》同陳瀅互「姣」彈起,之後在《踩過界》做出位私家偵探,更令觀眾like爆,早前已在新加坡率先攞到《星和無綫電視大獎2017》「我最喜愛男配角」獎,今個星期日(21日)大有機會再下一城,攞埋無綫《萬千星輝頒獎典禮2017》「最佳男配角」獎!其實除了《全職沒女》和《踩過界》外,張振朗仲拍過唔少劇集,包括《法網狙擊》、《心路GPS》、《師父·明白了》及《愛‧回家》第二輯等,一步步上位,近年更成為無綫力捧小生之一!

撰文:東方新地

圖片:網上圖片及新傳媒圖片庫

張振朗 入行做茄哩啡

張振朗2011年在藝訓班畢業,簽約加盟TVB,2012年開始拍劇,但在多套劇集中都是係做無名茄哩啡,直到在2013年《心路GPS》中飾演李司棋囝囝先有較多戲份,同年在《師父·明白了》中,張振朗飾演同樂瞳相戀的靚仔書生,總算令觀眾留下印象。

2012年《法網狙擊》炸彈哥

2013年《心路GPS》受寵囝囝

2013年《師父·明白了》靚仔書生

Cool魔添人氣

由出道開始張振朗就被指同黃宗澤似樣,2014年他在節目《Sunday扮嘢王》中模仿張智霖的「Cool魔」造型,演唱「Cool魔」版的〈歲月如歌〉,由於聲線和外型都酷似張智霖,令他再添一個「翻版Cool魔」的稱號,人氣即時急升,開始獲無綫力捧。

2014年《Sunday扮嘢王》Cool魔上身

2015年《愛‧回家》上位做主角

2017年《全職沒女》情挑陳瀅

無綫劇集《全職沒女》由好戲之人張兆輝、以及事隔多年回巢的陳松伶擔任男女主角,不過年輕演員張振朗同 陳瀅 一對同樣搶鏡,其曖昧程度甚大,令人乍舌,成《全》劇焦點!日前出街的一集中 ,張振朗本來只係chok爆煮嘢食,跟住又發展到陳瀅從後送波餅,之後更在張振朗前「烏」低身解圍裙結,令人想入非非,媽啊好踩界!

《踩過界》踩界偵探

張振朗在《踩過界》飾演私家偵探谷一夏(GoGo),為了公義,縱然「踩界」亦義無反顧,不時會擅自潛入私人地方蒐集證據,與盲俠(王浩信)、癲姐(蔡思貝)是好拍檔,另外仲同法官王勵凡(李佳芯)有一段非一般的情感關係,劇中張振朗有多場崩潰痛哭的喊戲,讓他演技大爆發!

 

黃宗澤同張智霖合體?

張振朗一時被指似黃宗澤,但又有人話佢無論聲線定樣子都似張智霖,喺2014年喺節目《Sunday扮嘢王》上模仿張智霖唱《歲月如歌》而人氣急升,被稱為「翻版Cool魔」,其實係兩位型男嘅混合體呀?

【星星負皮卷】張振朗想做賤男

https://youtu.be/zDc1ZgWlj5c

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!