黃又南

07年傳同杜如風拍拖一年 黃又南:係友誼,唔係愛

最新娛聞

廣告

組合Shine徐天佑與黃又南,繼2012年的《Shine Passion Live》跨年騷後,敵逢今年係佢哋出道15年,兩人覺得ready可以再喺紅館開個唱,於是入紙申請6次,終成功取得紅館檔期,Shine將於3月2及3日再踏紅館舉行第二次《Shine Moments Live 2018》演唱會,二人事業有成,講到感情生活,Shine嘅黃又南同杜如風相識於微時,有傳曾在07年拍拖,但只拍了一年就分手,講到似層層!不過黃又南就堅稱係流料:「梗係假啦,同佢太熟嘞!大家都清楚係友誼,唔係愛,好肯定唔會!」但講到傳聞中的珠寶商千金,黃又南就留有餘地話:「有待發展,但依家真係單身!」

撰文:東方新地

黃又南 27歲開始諗結婚

眼見Shine拍檔徐天佑已結婚兩年多,問到黃又南幾時娶老婆?他笑言:「最先諗結婚係我諗先,因為我好想有家庭,我廿七歲已經開始諗!」直言自己現在是單身:「我廿八歲儲錢、plan三十歲結婚、生兩個小朋友,點知廿九歲就同圈外女朋友分手,發覺有啲嘢冇得去plan,但如果發生(指結婚),我唔會隱瞞!」問到對象係咪杜如風?黃又南搞笑話:「我同佢直情結埋婚、生埋仔啦!」隨即解釋指跟杜如風自小住在同屋苑,熟到不能再熟,但大家都清楚不會發展成戀人:「同佢太熟嘞!大家都清楚係友誼,唔係愛,好肯定唔會!」

徐天佑已升呢做人夫,黃又南話自己都好想有個家庭。

拒認媾女王

對於被報道為媾女王,黃又南指駕車是其一大嗜好,而不是載男便是載女,對報道經常指他駕車媾女感啼笑皆非:「講真嚟嚟去去咪嗰幾個,女助手都當一個,我試過我家姐坐我隔籬都話係女朋友,冇得講啦!」身旁徐天佑就幫口吐苦水:「所以依家我喺大陸拍戲都好驚,出出入入,有件企喺隔籬就話係,就算我唔識佢都可以話係,路人都可以入你數!我試過喺屋企樓下,個記者搵個女仔企我附近影張相,就話個女仔喺我屋企玩通宵,咁都得!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!