蕭正楠

情侶檔出騷 公開冧翠如 蕭正楠:最緊要有你喺度!

最新娛聞

廣告

蕭正楠、黃翠如日前以情侶檔出席家居品牌活動,在台上司儀小儀問Edwin幻想中將來自己嘅家係點樣?最需要嘅係乜嘢?蕭正楠忽然笑騎騎,翠如問佢做乜笑得咁開心?Edwin對住翠如冧話:「最緊要有你喺度!」真係冧滋滋……

撰文:東方新地

蕭正楠 公開冧翠如

問到二人居住的問題,翠如就話每一個人都會幻想擁有一個屬於自己嘅房子,而佢小時候會期望家中全都是粉紅色,也有一顆少女心,不過現在就期望黑白或者要有木的顏色,但現在還沒有擁有一個完全屬於自己的家,自己也會努力和幻想一下。在旁的蕭正楠也常常看外國的房子設計,因為外國房子真的很大,令佢好羨慕!

問翠如有冇畀壓力男友快啲買一間大屋,蕭正楠話呢方面冇壓力,而翠如也立即回答有給壓力,但壓力係畀自己,希望買到一間大房子。蕭正楠話到屋唔一定要太大,夠用就好,太大清潔也很麻煩,說到這裡他就望著翠如笑說到那妳會很辛苦。

說到家務方面,蕭正楠透露媽媽來我家煮飯,煮完後廚房很亂我會發脾氣的,因為我本身懶,不會怎樣去煮飯,所以對於食我也很乾淨,最好連骨都食埋落肚咁就唔使掉,氹到翠如哈哈大笑!再問到係唔係因爲咁,翠如索性唔煮飯,聽到呢個問題,蕭正楠靜咗幾秒鐘然後笑話:「我真係諗唔起對上一次係幾時,冇印象,可能最近太忙關係要記對白。」

問到情人節點過?翠如話已10年沒試過一家人去旅行,呢次難得全家人齊,所以會在情人節及農曆新年期間旅行。問Edwin係咪已融入黃家?翠如話:「佢仲未係,未有份,情人節假期都冇時間慶祝。(過了蜜月期)仲未蜜月就已經過咗蜜月期,好冷淡,我哋一齊做嘢至見到面!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!