黃子華

落力宣傳《棟篤特工》 黃子華阿佘:靠自己實力!

最新娛聞

廣告

由黃子華及佘詩曼主演嘅賀歲電影《棟篤特工》今日舉行了發布會,除兩大主角外,C君及專家Dickson亦有出席。對於今次電影嘅投資方同TVB有官司糾紛,未能於TVB宣傳,子華坦言做人最緊要靠自己!

撰文:東方新地

圖片:東方新地

黃子華:做人靠自己

對於今次電影未能於TVB宣傳,子華笑言做人最緊要靠自己:「以前我每次做棟篤笑,TVB咁啱都有播我啲劇,好多人仲話TVB幫我宣傳,我同人講真係冇夾定,但後來我做騷TVB冇再播我啲劇,啲飛都賣得唔錯,所以話做人最重要都係靠自己,你唔得邊個都幫你唔到。」至於拍檔佘詩曼就話:「官司係公司同公司之間嘅事,對我冇直接影響,最緊要大家買飛入場支持,子華話齋,要靠自己實力。」

拒唱主題曲

子華過往都有唱電視劇主題曲,但佢自爆原來一向都唔鍾意唱主題曲:「今次電影監製叫我唱,我即刻話我好憎唱,呢部戲嘅質素唔應該搵我唱,但原來已經作好晒曲詞準備好晒,係欣宜唱,音樂總監仲坐我背後,我當時非常尷尬,佢叫我喺旁邊搞吓笑就OK。」子華話除非自己覺得非常適合先至會唱:「今次填詞嘅係一個女仔,佢中英文都填得好勁,多謝欣宜唱首歌。」

C君撐陸永黑面

大會安排佢哋同扮演成女僕嘅現場觀眾齊齊行catwalk,子華大笑C君同女僕觀眾有夫妻相,C君話:「我去過女僕餐廳,男僕嗰啲都去過,對方要跪喺度幫我落單,自己都好唔好思。」對於拍檔陸永喺無綫頒獎禮,被指失言激嬲阿叻陳百祥後被照肺,C君力撐:「冇啲咁嘅事,唔知點解啲人話佢黑面,佢唔講嘢嘅時候就係黑面㗎啦,佢喺我面前都好少笑。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!