劉丹

劉丹叔化身恐怖外父 玩謝未來女婿

最新娛聞

廣告

盧宛茵演mean爆外母深入民心,咁劉丹叔肯定係恐怖外父代言人!話說喺《愛.回家之開心速遞》中,劉丹叔個女蘇韻姿同阮政峰拍拖,可惜阮政峰係劉丹叔死對頭王俊棠個仔,於是劉丹叔就出盡辦法百般刁難!好在小編只有左右手,暫時無呢個煩惱……

撰文:東方新地
圖片:See See TVB

劉丹叔化身恐怖外父

汽水無糖走冰 爆谷半咸半甜

睇場戲,買啲小食都玩到咁刁鑽?

瘋狂扮「蝦」碌

喂跌完又跌跌完又跌,啲蝦大大隻睇落都好正,玩人都唔好浪費食物啦…

行山要人揹

咁樣揹法,條腰唔使要…

屈你落「一滴香」

花咁多心機煮好一餐飯,都係想大家開心,但煮得好味都有問題,屈你落「一滴香」(一種化學食品香味添加劑)

變魔術又唔領情

辛苦煮完飯,再做埋小丑表演,點知俾人話係呃無知少女的技倆…

食乳豬嫌硬

TVB最愛的天台BBQ,乳豬都準備埋,再留舊靚肉孝敬未來外父,結果都係…

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!