羅仲謙

羅仲謙結婚近兩年 唔強求生B

最新娛聞

廣告

羅仲謙同楊怡嘅感情由拍拖到結婚都備受傳媒追訪,近日更有好多人追問佢哋幾時生B,羅仲謙就指自己冇時間表:「我同老婆之間已經有個默契,生BB唔會強求!」更賣口乖表白自己擺喺第一位嘅唔係生BB,而係佢老婆,認真sweet!

撰文:東方新地
圖片:新傳媒圖片庫、羅仲謙fb

羅仲謙 低調拍拖結婚

羅仲謙同楊怡2016年到英國古堡舉行秘密婚禮,問到佢當年結婚點解咁神秘?羅仲謙笑言:「唔好話結婚咁神秘,我連拍拖都好低調,因為我覺得兩個公眾人物如果太高調,傳媒就會你拍咩戲、同咩女對手,甚至同個朋友、同個女助手出街都可以變成緋聞,兩個人之間係靠信任,但傳媒嘅力量都幾大,你一次、兩次,到第十次⋯⋯梗會有少少影響,所以愈低調,其實感情反而會保存得更加好,唔會有其他外界嘅力量干擾到。至於結婚,我同我老婆都希望可以浪漫啲,因為難得可以去英國嘅城堡影相、少少童話啲嘅感覺,我哋又同埋屋企人一齊去,唔想有傳媒喺度,大家會冇咁盡興,結婚一生人一次,最真實嘅一面,我想留番畀自己!」

老婆擺第一位

講到兩人由拍拖到結婚都有好多閒言閒語,問羅仲謙覺得算唔算精誠所至?佢笑:「我唔會用呢啲咁靚嘅字嚟形容,只不過我覺得喺適當嘅時候做適當嘅嘢,同埋我自己本人係需要阿怡呢種咁獨立嘅女性做太太,咁會令我快啲成長!」而問到佢生仔嘅計劃,羅仲謙就話:「我冇時間表,一段感情拍拖、結婚、生仔都會受傳媒嘅追訪,或者好多人都會問幾時生仔,問得多都會構成壓力,其實我同我老婆之間已經有個默契,生BB唔強求。其實生BB唔係淨係女人嘅事,男人係佔咗好大部分,我呢兩年都少喺香港,變咗好多嘢唔能夠強求,我自己擺第一位唔係生BB,第一位都係我老婆,我覺得隨緣啦!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!