王祖藍

王祖藍家有餅印媽!10個明星家族撞樣合集 真係成家一樣樣…

娛聞

廣告

演藝明星一家人因為基因遺傳的關係,似樣唔出奇,不過明明兄弟姐妹之間唔係孿生,偏偏似樣到好似倒模咁,又真係好有趣,一於看看最強「明星家族」撞樣合集!

李亞男 延續童話夢

15年王祖藍同李亞男的「長短腳之戀」開花結果,而李亞男去年為他成功誕女,眨吓眼,女兒Gabrielle 已經三個多月大,上周日(3月17日)祖藍為愛女Gabrielle 在迪士尼酒店舉行豪華百日宴,為女兒打造人生第一個童話回憶。

王祖藍 娶到靚老婆,再生埋個似媽咪嘅靚囡囡,祖藍台上致 辭亦忍唔住連番多謝愛妻,幸福人爸難掩興奮。
娶到靚老婆,再生埋個似媽咪嘅靚囡囡,祖藍台上致 辭亦忍唔住連番多謝愛妻,幸福人爸難掩興奮。
王祖藍 百日宴筵開40席,到賀圈中好友星光熠熠,樂易玲、何超蓮、陳美詩一早到場,不過「處女黨」好姊妹鍾嘉欣在加湊B,香香快將臨盆、王君馨又趕劇,只有剛做人妻的苟芸慧做代表到賀。
百日宴筵開40席,到賀圈中好友星光熠熠,樂易玲、何超蓮、陳美詩一早到場,不過「處女黨」好姊妹鍾嘉欣在加湊B,香香快將臨盆、王君馨又趕劇,只有剛做人妻的苟芸慧做代表到賀。
王祖藍 亞男抱住小公主Gabrielle母愛氾濫,小公主更五官精緻似足媽咪。
亞男抱住小公主Gabrielle母愛氾濫,小公主更五官精緻似足媽咪。

王祖藍感激老婆

夫妻上台致辭時,祖藍更即場宣布女兒改名叫王天韻,亞男BB Cute樣更似足靚媽,祖藍興奮多謝老婆:「我成日都祈禱,希望BB似媽咪,我好開心,初初BB出世時未收水好似一坨嘢,但收水後,我就好感恩佢愈嚟愈似我老婆。其實我啲DNA都好強㗎!估唔到輸咗畀太太!」

王祖藍 李亞男穿著的娃娃紗裙,前面雖然密實,但 一轉身就現出滑溜玉背,相當有睇頭!
李亞男穿著的娃娃紗裙,前面雖然密實,但 一轉身就現出滑溜玉背,相當有睇頭!

百日宴尾聲,Gabrielle由外公外婆陪住走先,由陪月抱住的Gabrielle睡得香甜,有咁多人錫,祖藍小公主這個百日P肯定為她美好人生添上唔少色彩!

王祖藍 李亞男父母專登由加拿大來港陪亞男坐月兼湊孫,當晚亞男父母就同抱住孫女的陪月一齊離開,玩足一日,由陪月抱著的Gabrielle已經熟睡。
李亞男父母專登由加拿大來港陪亞男坐月兼湊孫,當晚亞男父母就同抱住孫女的陪月一齊離開,玩足一日,由陪月抱著的Gabrielle已經熟睡。
王祖藍 李亞男媽咪
李亞男媽咪

第10位.Kelly Fu傅嘉莉

相似度:50%

五官標緻的傅嘉莉最近上傳的一張和弟弟合照的相片,二人五官十分相似,除了弟弟的鼻子大一點外,樣子幾乎跟倒模一樣。

相片中左邊的3個人和傅嘉莉餅印般,相信去外地旅遊走失都會被人認到他們是一家人!

王祖藍 除了弟弟的鼻子大一點外,樣子幾乎跟倒模一樣
除了弟弟的鼻子大一點外,樣子幾乎跟倒模一樣

第9位. 陳浩民一家

相似度:60%

陳浩民先是和太太一倒模一樣,二人生出來的孩子更是像蓋印章般。個人認為大女兒簡直是女版陳浩民!

王祖藍 難道這就叫做天生一對?
難道這就叫做天生一對?
王祖藍 個人認為大女兒簡直是女版陳浩民
個人認為大女兒簡直是女版陳浩民

第8位. 黃翠如

相似度:70%

黃翠如一家幾姐妹的身形接近一樣,她的姐姐跟祖兒是朋友,有次祖兒上載了與翠如姐姐的合照,有網民留言表示分清不楚到底誰是翠如。的確,她們的笑容、面形、五官也很相似呢!

第7位. 鍾嘉欣

相似度:75%

嘉欣跟脊醫老公Jeremy本身都是非常有夫妻相,女女Kelly更跟嘉欣小時候一樣樣。相信嘉欣媽媽看到Kelly後一定會想起很多嘉欣小時候的互動回憶了!祝嘉欣的第2胎也健健康康、肥肥白白!

第6位 . 李冰冰

相似度:80%

李冰冰全家的鼻子也很像,她跟姐姐真是有8成相似,二人一同合照的相片不細心看以為是孿生的呢!

王祖藍

帶上眼鏡的2人,完全分不清誰是冰冰!

王祖藍

第5位. Jasper、陳小春

相似度:85%

這對父子早已被網民「惡攪」合照,他們的相似度真是大驚人了。Jasper除了樣子似陳小春外,動作、行為也跟他一樣,難怪作為媽媽的應采兒也一同驚嘆起來!

誰是小春,誰是Jasper?已經分不清了!

第4位. 黃心穎

相似度:80%

早前有網民在心穎的照片下留言「點解有幾個黃心穎?」沒錯!心穎一家都是美女,她幾姐妹跟媽媽都很相似。也有不少人說心穎跟蔡一智很似樣,小編有理由相信蔡一智出現在她家庭照中,也不會有遺和感!

第3位. 孫燕姿

相似度:85%

這張照片早前在網上瘋傳了一陣子,孫燕姿跟妹妹孫燕美化上了煙熏妝及長髮披肩的照片,網民都驚嘆真假難辨!

王祖藍

孫燕姿早年在微博上載跟比她年輕幾歲的妹妹孫燕美合照,相中燕姿和燕美樣貌激似有如雙胞胎,燕姿在微博留言說:「跟妹妹去吃午餐。服務員問說:『哪一個是孫燕姿?』妹妹剛好走到一旁講電話,我指她。」認真鬼馬﹗

王祖藍 明星家族

王祖藍 其實周杰倫和鄭秀文也曾經誤認2姊妹。
其實周杰倫和鄭秀文也曾經誤認2姊妹。

第2位. 錢嘉樂

相似度:90%

錢嘉樂女兒錢七,一直大受網民歡迎,皆因女兒身的她和爸爸樣子非常相似,加上她表情呆萌,實在太可愛了。

王祖藍 明星家族

第1位 王祖藍 母子

相似度:95%

第一位梗係祖藍同佢嘅餅印媽咪啦!百日宴當晚祖藍媽罕有穿上四吋斗零踭高踭鞋招呼親友﹐步出送客時,真係差啲誤會佢係祖藍反串扮!

王祖藍 王祖藍同阿媽似足餅印,祖藍媽當日盛裝打扮加埋對四吋高踭鞋,網友都笑言似係祖藍反串扮!
王祖藍同阿媽似足餅印,祖藍媽當日盛裝打扮加埋對四吋高踭鞋,網友都笑言似係祖藍反串扮!
王祖藍 王祖藍爸爸喺祖藍23歲時患腸癌去世,當時祖藍仲讀緊演藝學院,由媽媽賺錢養家,祖藍對媽媽非常孝順,一有時間就陪媽媽吃飯。
王祖藍爸爸喺祖藍23歲時患腸癌去世,當時祖藍仲讀緊演藝學院,由媽媽賺錢養家,祖藍對媽媽非常孝順,一有時間就陪媽媽吃飯。

王祖藍與媽媽的樣子有多相似?看圖片便知道,就連祖藍自己也唱歌表示跟媽媽長得太像。難怪祖藍扮女人「慳D啦baby」時,唯肖唯妙!

王祖藍 明星家族

王祖藍 李亞男唔單止對小朋友有愛心,亦識得尊重長輩,婚前婚後同祖藍媽一直相處融洽,奶奶得知好快抱孫,開心到第一時間買定補品畀新抱進補,全天候照顧亞男!
李亞男唔單止對小朋友有愛心,亦識得尊重長輩,婚前婚後同祖藍媽一直相處融洽,奶奶得知好快抱孫,開心到第一時間買定補品畀新抱進補,全天候照顧亞男!

李亞男B女初出生 最似嫲嫲

其實王祖藍同李亞男女兒Gabrielle出世前,全城人都估緊佢到底似爸爸定媽媽,王祖藍生日時首次Post出Gabrielle嘅正面照後,網民就發現原來Gabrielle真係好似爸爸!

王祖藍

李亞男:同嫲嫲餅印一樣

之不過李亞男數日後再Post出Gabrielle嘅玉照,其中一張係佢同嫲嫲嘅對比照,仲未足月嘅Gabrielle原來同嫲嫲真係好似樣,連李亞男都忍唔住留言表示:「Gabrielle, watching you grow up have been the best thing that has happened to me #myangel #同奶奶餅樣」但睇吓百日宴嘅相,Gabrielle又變咗樣,愈來愈似靚媽咪!

王祖藍

撰文:東方新地 圖片來源:新傳媒圖片、東方衛視截圖、李亞男IG