人妻李蘊

人妻李蘊宣布再陀B 大晒驗孕棒

最新娛聞

廣告

噚日娛樂圈繼黎明親自承認即將榮升父親外,李蘊亦公開向大家報喜,表示自己再度有喜,大女羅紫晞要做姐姐喇~李蘊昨晚上載兩支有兩條線嘅驗孕棒相,一支是三年前發現懷有第一胎晞晞時嘅驗孕棒,而另一支是今年的。李蘊為咗令大家睇到重點,更於相中加入「細B要來了嗎?YES」以正式宣佈已再陀B,恭喜晒!

撰文:東方新地 | 圖片:李蘊instagram

人妻李蘊宣布再陀B 大晒驗孕棒

李蘊噚晚上載兩支有兩條線嘅驗孕棒相,一支是三年前發現懷有第一胎晞晞時嘅驗孕棒,而另一支則是今年的。李蘊為咗令大家睇到重點,更於相中加入「細B要來了嗎?YES」的字句,正式同大家宣布已懷第二胎,大女羅紫晞要做姐姐喇!開心事緊係要開心share吓喇~恭喜晒!

李蘊與富商男友婚後生活美滿

今年26歲的李蘊,於2016年與拍拖三年的圈外男友羅章冠結婚,婚禮進行得相當低調,事前幾乎沒有任何先兆,當晚只有李蘊兩位好姊妹何超蓮及G.E.M.到場。李蘊婚後長居廣州,甚少在香港公開場合露面。

2016年初,李蘊在婚後不久宣布懷孕,並於同年五月誕下囡囡羅紫晞,一家三口幸福滿瀉。

李蘊生一個未夠數

李蘊早前被問到第二胎嘅預產期時,表示其預產期為今年八或九月,但未知是B仔定B女,又指自己覺得生一個未夠數,所以今次懷孕是預期之內,並希望可以順其自然再生。晞晞而家接近兩歲,李蘊表示晞晞要準備做人姐姐了~

李蘊換髮型 皆因陀b

早前李蘊去髮型屋剪髮,剪去長髮換上一頭清爽短髮,唔講重以為係因為想以短髮迎接夏天,但睇嚟事實並唔係咁簡單,實情可能諗住嚟緊可以方便湊b 至真。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!