張秀文

張秀文晒湯碗胸 阿葛:集中精神望住佢⋯⋯

最新娛聞

廣告

張秀文同葛民輝昨晚到澳門為德晉集團春茗擔任司儀,張秀文著咗條金色珠片超低胸吊帶裙,一對湯碗胸極吸睛,搞到拍擋阿葛分心⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、張秀文IG

張秀文 湯碗胸吸睛

張秀文同阿葛做德晉集團春茗晚宴嘅司儀,秀文著到咁性感,問阿葛有冇壓力?佢笑稱有啲壓力,仲話「我成晚會集中精神望住佢…..張Cue卡,我會掉晒我嗰啲!」佢又大讚大會年年安排佢同靚女合作,令佢好期待!

張秀文就話一直好渴望做大型晚宴司儀,見到星光熠熠場面好開心,阿葛再講笑話:「何止星光熠熠,夜啲依依泣泣添。啲老闆食飯只係前菜,飯後仲有派對直落。」

張秀文話唔擔心賓客太熱情,因為大家熱情只投放在其他巨星身上。秀文仲讚阿葛好專業,佢話﹕「佢好照顧我,安排好多人幫我,驚我行動不便。」阿葛笑指秀文呢次負責擔擔抬抬,仲要兼顧廣東話同普通話嘅講稿,阿葛話:「我哋呢啲行過嘅梗係話『小桂子即刻做嘢』,等件事流暢啲。」

藝人安以軒去年和身家百億的德晉集團CEO陳榮煉結婚,日前傳出她疑子宮外孕急進醫院動手術,但今晚她仍為老公站台,出席德晉集團今晚於澳門舉行的春茗。安以軒身穿雪紡上衣搭配灰色長裙,與老公一同現身,沿路緊緊牽著老公的手,步伐緩慢,表情甚為痛苦。

下月就是郭富城跟方媛的結婚周年紀念,問到打算如何慶祝?他笑謂:「呢個留畀我自己處理,唔會同大家講啦!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!