視頻

內地三視頻巨頭發聲明 警告抵制高片酬明星…

最新娛聞

廣告

騰訊視頻﹑優酷網同愛奇藝作為內地三大視頻巨頭,近年推出的電視劇﹑偶像劇和綜藝節目等都大受歡迎,當然亦帶來了巨大收益。不過最近不時都傳出有明星開天價片酬﹑自改劇本﹑搵替身拍攝Key圖等耍大牌行為,真係學任達華話齋,成個演藝圈俾你搞彎晒啦!

撰文:東方新地|圖片:微博、網上圖片

內地三大視頻糾正行業行為

內地三大視頻巨頭騰訊視頻﹑優酷網同愛奇藝齊齊發聲表明,揚言要抵制一些藝人提出的不合理要求,糾正現時不乎合標準的行業行為,並對提出唔合理要求的明星表明要謹慎聘用!三大巨頭同聲同氣發聲明,可見除了情況嚴重外,呢啲不合理要求似是日漸增加…

 

三大視頻聯合發表聲明

講到底,三巨頭都係為咗將來內地會有更好的影視體制,所以講到明要將要控制演員片酬在合理成本範圍內,杜絕演員亂改劇本、干涉導演拍攝﹑決定演員搭配等,但最重要係要對出工不出力的演員建立一個黑名單,並要謹慎聘用!

網友大力支持

聲明一出,唔少網友都大表支持,更開出自己心中名單,直指呢類演員就係趙麗穎﹑Angelababy﹑鹿晗等……其實,時不時都有傳明星以天價接戲,例如有指鹿晗第一次拍的電視劇《擇天記》就已經收一億人民幣片薪、Angelababy拍《孤芳不自賞》係用替身拍再Key圖等傳聞。

睇睇網民留言:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!