岑麗香

岑麗香首現《降魔的 捉妖遊戲》 索爆狐仙搶鏡登場

最新娛聞

廣告

幾個月前無綫熱爆劇集《降魔的》播完,觀眾不知幾想劇集拍續集!而食住個勢的TVB當然唔執輸,一直推出《降》相關節目為觀眾止止渴。日前播出了《降魔的 捉妖遊戲》,除了固有班底馬國明、胡鴻鈞等外,同時加入了一班新演員玩遊戲。節目好唔好睇就見仁見智,不過客串飾演狐仙的岑麗香,出場短短分幾鐘都輕易成為全集焦點!

撰文:東方新地|圖片:電視截圖

《降魔的 捉妖遊戲》 見返小馬 石敢當

《降魔的 捉妖遊戲》中,有份演出的演員多多,包括何廣沛、林盛斌、何依婷、鄺潔楹、陳凱琳及蔡思貝等,當然固有班底就唔少得,包括飾演馬季的馬國明、飾演石敢當的胡鴻鈞、以及飾演魔Salvia的黃智雯等,唔知觀眾掛唔掛住佢哋呢?

浪費食物遊戲?

在《降魔的 捉妖遊戲》中,一眾參與演員懶係跟住劇情發展,然後大玩一關又一關遊戲,但當中唔少遊戲似乎換湯唔換藥,同以前無綫啲遊戲節目有點相似,都係離唔開用食物玩遊戲,似乎新意欠奉之餘,又有浪費食物的問題出現。

行石春路係無綫經典遊戲之一,呢個環節完全係經典再現~

另外,到矇眼估飲品環節,除咗潑到個藝人成面濕晒有啲無里頭,又好似係浪費緊食物,一個字「嘥」!

岑麗香索爆狐仙搶鏡登場

遊戲環節好唔好睇就見仁見智啦,最搶鏡的都係飾演狐仙的岑麗香!狐仙香香出場時以古裝打扮,配上白紗飄揚的迷霧效果,仙氣真係隔住個mon都散發哂出嚟!

零妖氣 好仙氣!

可能今次角色設定係要做到狐仙冷酷的感覺,所以沒有了香香的招牌甜笑,但cool cool的依然靚爆鏡!總之香香成個造型仙氣十足,睇落似仙女下凡多啲,小編都分唔清香香係屬於狐仙定仙女啦~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!