黃宗澤

黃宗澤扮女人合集!邊個最攞命?

最新娛聞

廣告

講起男星扮女人,大家可能都會諗起王祖藍的「慳啲啦Baby」、阮兆祥扮盧覓雪,又或者早前袁偉豪在《三個女人一個「因」》中的女人造型。但原來一向高大有型的黃宗澤(Bosco),扮起女人都幾有味道,呢日佢就在社交網一次過貼晒自己過往的扮女人造型,真係幾… 索!

黃宗澤晒肌照被惡搞

黃宗澤(Bosco)出晒名係肌肉猛男,高大又靚仔,喺劇集《飛虎之潛行極戰》飾演飛虎隊成員,大騷健碩肌肉!點知晒肌一幕被網民瘋狂惡搞,幫佢配上唔同女裝打扮,瑪麗蓮夢露都出埋!Bosco自己都留言話笑到流眼水!

黃宗澤

唔知係咪黃宗澤都覺得都自己扮女人幾好睇,日前佢喺社交網嚟一個晒冷,一次過貼晒自己過往的扮女人造型,留言問網民:「上一次問的係軍裝,今次問係女裝!多年來我穿過的女裝,你哋最喜歡哪一套?」見到套緊身皮衣同粉紅女僕裝,真係不得了…

黃宗澤

之後仲有兩張扮AV封面的電影海報,見到黃宗澤一臉鬚根,扮到好性感的嘴張開,其實似乎佢對易服一啲都唔抗拒!唔知將來仲有機會睇佢扮女人演出呢?

黃宗澤

圖片來源:網上改圖