姚瑩瑩

姚瑩瑩同湯盈盈享受親子樂!帶6歲囝囝睇Peppa Pig

最新娛聞

廣告

姚瑩瑩一直以來獨力湊大囝囝Evan,囝囝依家已經六歲大,姚瑩瑩亦好享受同囝囝嘅親子樂,日前佢哋兩母子就同湯盈盈三母女一齊去睇人氣卡通Peppa Pig嘅舞台劇,Evan仲好怕醜咁輕輕捉住Peppa Pig嘅大手一齊合照!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片庫、姚瑩瑩IG

姚瑩瑩 開心媽咪

姚瑩瑩日前帶住6歲囝囝Evan同湯盈盈三母女一齊去欣賞人氣卡通《Peppa Pig Live! Peppa Pig’s Celebration》舞台劇嘅亞洲巡演香港站,怕醜仔Evan影相時都好緊張,相反媽咪姚瑩瑩好享受同囝囝親子樂,全程笑到四萬咁口,睇嚟仲興奮過囝囝咁喎!

雖然影相時都怕怕醜醜咁,但難得有機會同Peppa Pig合照,6歲嘅Evan都有輕輕咁伸出手仔,捉住Peppa Pig大手一齊留影,好有紀念價值!

姚瑩瑩 6歲兒子好生性

姚瑩瑩雖然不是女一,但當配角的她在無綫演出機會不斷﹐早前囝囝Evan陪瑩瑩拍《愛·回家》外景時,就坐定定做功課和温習﹐偶爾才拿媽媽的劇本八掛一下,以6歲的小男生來說,算乖巧又生性,相信瑩瑩一定覺得好安慰!

姚瑩瑩獨力養大6歲仔

回帶睇番2011年6月30日,瑩瑩在微博報喜po相宣布做媽媽。其實瑩瑩產子前,她的圈外男友不時會被傳媒拍到出現女方西貢寓所,不過兒子出世後鮮有露面。姚瑩瑩曾自爆與圈外男友生子、又曾在訪問中親認「小朋友爸爸還健在」,但六年多以來親子畫面從來少了爸爸,六年來姚瑩瑩都是靠自己捱大個仔。

自稱「虎媽」

姚瑩瑩自稱「虎媽」,自幼稚園已經為兒子每周報讀普通話、英文、數學、游水、音樂、畫畫學足六日,又因瑩瑩在新加坡長大廣東話欠佳,為容易同仔溝通,她頂硬上報國際學校捱貴學費。

年拍十劇捱出病

母兼父職的姚瑩瑩要應付龐大開支,所以未停過手工作,一年拍七套劇,近年更加全力搵銀,去年最高產拍足十套劇。賺錢緊要,試過Evan兩歲時因為特發性血小板減少性紫癜(簡稱ITP)入院,都要趕回廠拍《愛‧回家》,要搵工人姐姐代勞辦理入院,分身不暇。早年拍《廉政追擊》跌傷膝患復發、《全職沒女》腰痛延遲就醫又搞到尾龍骨第三節移位和軟組織突出,周身傷加上休息不足都要頂硬上!

再攰再忙 也抽時間親子

儘管爸爸鮮有現身,但姚瑩瑩絕對是廿四孝媽媽。本刊就曾拍得她見趁著好天氣帶家傭和6歲兒子Evan,山長水遠由西貢車到數碼港踩單車,不施脂粉的她把單車從車尾廂抬下,再孭住兩大袋推單車往目的地進發。6歲Evan年紀還小,快樂無憂踩上車時,完全不知媽媽的辛苦。

初出道時索爆

無綫早前重播嘅兩大經典劇《天地豪情》同《壹號皇庭V》都見到有瑩瑩的演出!當年25歲的姚瑩瑩經選美舊相識袁詠儀引薦入TVB,不夠兩年就被力捧欽點拍台慶劇《天地豪情》更同當家小生羅家良演一對,前途無可限量,之後她在《壹號皇庭V》演輕度智障的靚女,劇中先後同吳啟華、林保怡演情侶,戲份不多但搶鏡。20年後,瑩瑩雖然不是做女一,多數演配角,但她拍劇量相當驚人!