棟仁的時光

《棟仁的時光》劇情暗藏玄機 Sam其實係光酥伯伯 ?

劇情

廣告

《棟仁的時光》劇情將進入結局篇,由唐詩詠飾演的救護員Kris(敏琦),因為一個急救之吻,令棟仁(袁偉豪飾)得以續命,亦令佢知道自己有偷時間續命的能力,不過Kris亦因此而昏睡兩日,更錯過了自己的婚禮,未婚夫阿Sam(楊潮凱飾)仲離奇失蹤!

撰文:東方新地|圖片來源 : TVB

《棟仁的時光》 Sam失蹤之迷

對於阿Sam的去向,指佢因為拒絕幫黑幫洗黑錢,而逃避黑幫大佬生蠔哥(鄭家生飾)追捕,另一方面阿Sam又跟Kris提出分手,所以一直潛水避見。其實阿Sam之所以失蹤,好可能佢就係光酥伯伯 !

神秘人係邊個?

大家記得當初阿Sam失蹤前,佢喺密室場地準備離開之際,突然見到一個人而大吃一驚,之後就離奇失蹤,呢個神秘人到底係邊個?左算右度好有可能係棟仁(袁偉豪飾)囉,因為當日棟仁打算去搵阿Sam,唔小心踩到條漏電的電線,跌低後同阿Sam嘴咀,亦因為電流令到佢哋暈倒,所以棟仁錫阿Sam時間特別長。

愈錫愈變老

若果以錫人一秒可偷取他人一天的時間去計算,錫一分鐘豈不是被偷走60日,按此推算,被偷時間的人其實是會變得愈來愈老,甚至阿Sam都會變成光酥伯伯(鄭敬基飾),這正可解釋當日光酥伯伯無端端著住阿Sam套禮服出現。其實棟仁自從錫完阿Sam後,都冇再因為時間的問題而感到頭暈流鼻血,因為佢學懂事先去錫人偷時間,其實佢冇諗過自己已經有很多時間呢 ! 所以以上猜測不無道理。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!